Díjat nyert a Workania kampánya

Utolsó frissítés: 31. október 2019
Magyarósi Csaba segítségével megnéztük és megmutattuk, hogyan haladnak végig az álláskeresés fázisain a pályázók. Ebből egy sikeres videó született, ami októberben a HR Komm Award-on bronz díjat kapott.

Idén harmadik alkalommal került megrendezésre a HR Komm Award, ahol a legjobb és legkreatívabb HR megoldásokat díjazták. A rendezvény szervezője a HRPWR kiadója, a PPH Media volt, az ünnepélyes díjátadóra pedig október 7-én került sor Palack borbárban. A szervezőktől megtudtuk, hogy idén rekord mennyiségű, egészen 96 pályázat érkezett, melyek közül 51 jutott a shortlist-es döntőbe. Összesen 13 kategóriában osztottak díjakat, a Workaniát pedig a „Videós megoldások” kategóriában bronz díjjal jutalmazták.

A DeepInsight ügynökséggel közösen készített kampány célja az volt, hogy influencerek segítségével mutassuk be az álláskeresés folyamatait. Ennek hatására az álláskeresők is láthatták, hogy a személyiségtesztektől kezdve egészen az állásinterjúig hogyan zajlik a kiválasztási folyamat, hogyan érdemes felkészülni és mire ügyeljenek, amikor jelentkeznek egy állásajánlatra.

Ehhez ismert YouTubereket hívtunk segítségül, akiket egyből bedobtunk a mélyvízbe: hiszen ők is ismeretlen terepen találták magukat akkor, amikor „polgári” állást kezdtek keresni a Workania segítségével.

Első lépésként Magyarósi Csaba – aki önmagában közel 300 ezer követővel rendelkezik a YouTube-on – kipróbálta az ügynökséggel közösen megálmodott és létrehozott Álláskeresés Labirintusát, ahol egy VR szemüveg segítségével egy virtuális személyiségtesztet töltött ki. Az ott szerzett visszajelzések és kiértékelések alapján megtudta, hogy milyen típusú állások illenek hozzá, majd természetesen az állásportálunk közreműködésével elkezdett munkát keresni, illetve megpróbált elhelyezkedni a munkaerőpiacon.

Megszületett hát a Hadvezér lettem! c. videó, a végeredmény pedig önmagáért beszél: ma már több mint 65 ezres nézettségnél tart, de további öröm a Workania számára, hogy a HR és a marketing szakma is értékelte a tevékenységünket.

A HR Komm Award díjátadó estjén több száz vendég vett részt, a Workania és a DeepInsight munkatársai pedig közösen vették át a megtisztelő 3. helyért járó plakettet. Remélhetőleg a nyeremények sora ezzel nem ért véget, hiszen további szakmai díjakra pályázunk még.