Pénzügyi-adminisztrátor

Workline.hu állásportál

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Magyar tulajdonban lévő, és sikeresen működő szállítmányozási vállalkozás Pénzügyi-adminisztratív területre munkatársat keres napi 8 órás munkavégzésre, budapesti telephelyére azonnali kezdéssel.

Feladatok:
Teljes körű adminisztráció a szállítmányozási feladatok során.
Megbízókkal és alvállalkozókkal való kapcsolattartás.
Számlázás és faktorálás, a fuvarokmányok megfelelő kezelése.

Elvárások:
Legalább 3 év tapasztalat pénzügyi területen.
Kulcs Soft program beható ismerete.
Microsoft Word és Excel ismerete és napi szintű használata.


Amit adunk:
Versenyképes bérezés és céges mobiltelefon, rengeteg kihívást és változatos feladatok.

Előnyt jelenthet az angol vagy német nyelv ismerete.


Ha ön budapesti és úgy érzi ön számunkra a megfelelő munkatárs, akkor várjuk a jelentkezését, fényképes önéletrajzával és nettó fizetési igény megjelölésével az [email protected] mail címünkre.

Megbízó

Számviteli és könyvvizsgálati tevékenységek

-

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségivel
OKJ
főiskolai végzettség
egyetemi végzettség
ID: 3530795   Megjelentetés dátuma: 2018.11.05.