Back office, adminisztrációs munkatárs

Oktatásszervezéssel foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

BACK OFFICE, ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS

Az álláshoz tartozó elvárások:
Jó kommunikációs képesség
Nyitottság
Emberközpontúság
Csapatgondolkodás
Probléma megoldóképesség
Merj és tudj egyedül dolgozni
Monotonitás tűrés
Word és Excel napi szintű használata

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Adminisztrációs területen szerzett 1-3 éves tapasztalat

Főbb feladatok, munkák:
Vizsgadokumentációk előkészítése (kategóriás, szaktanfolyami, OKJ)
Felnőttképzési szerződések készítése
Vezetési kartonok előkészítése és nyilvántartása
Oktatásszervezők asszisztenciája
Tanulók vizsgaeredményeinek rögzítése, nyomon követése

Megbízóról:
2007-ben kezdte meg működését, jelenleg 10 fős állománnyal.
Fő profiljuk a nagy kategóriás (C, C+E, D) oktatásszervezés, valamint a személy- és áruszállításhoz kapcsolódó szaktanfolyami képzések lebonyolítása és vizsgaszervezése.
Ezen kívül részt vesznek az államilag támogatott OKJ-s szakmásított tehergépkocsi-vezető és autóbuszvezető képzésben, valamint az egyik legnagyobb budapesti képzésszervezője.
Szolgáltatáspalettájuk között szerepel továbbá a OKJ-s képkezelő képzés is.

Amit kínálunk:
Versenyképes fizetés
Költségtérítés
Béren kívüli juttatás (SZÉP-kártya)
Jutalomkeret
Céges telefon

Munkavégzés helye:
Budapest, X. kerület (Újhegyi út)

Jelentkezés:
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát, motivációs levelét és fizetési igényét az alábbi email címre: [email protected]

ID: 3722393  Megjelentetés dátuma: 2019.07.22.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.