Adminisztrátor (követelés kezeléssel összefüggésben)

I. kerületi ügyvédi iroda megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

ADMINISZTRÁTOR (KÖVETELÉS KEZELÉSSEL ÖSSZEFÜGGÉSBEN)

Az álláshoz tartozó elvárások:
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (kiemelten Word, Excel)
Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
Ügyfélközpontú gondolkodás
Kiváló problémamegoldó készség
Precizitás
Monotonitás tűrése
Terhelhetőség
Önálló munkavégzés
Proaktivitás
Minimum középfokú végzettség
Csapatmunkában való kollektív részvétel

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Ügyvédi irodában szerzett szakmai tapasztalat
Jogi asszisztens képesítés
ECDL bizonyítvány
Gépírás tudás
Erkölcsi bizonyítvány (3 hónapnál nem régebbi)
Alapfokú angol nyelvtudás

Főbb feladatok, munkák:
A követelés kezelés során végzett ún. adminisztratív behajtással összefüggésben felmerülő tevékenységek során beérkező ügyfél megkeresések feldolgozása szóban (telefon) és írásban (postai levél, telefon), valamint a követelés kezeléssel kapcsolatosan felmerülő egyéb irodai feladatok elvégzése, pl.: postázás, levelek iktatása, stb.

Megbízóról:
1998. áprilisában alapított ügyvédi iroda mely a „klasszikus” ügyvédi irodáktól némiképp eltérően az Ügyvédi Irodában külön divízió foglalkozik közüzemi és egyéb követelések kezelésével, bírósági eljárás útján történő érvényesítésével, így ezen a területen – a speciálisan ezen feladatra kialakított infrastruktúrán túl – nem elhanyagolható mértékű tapasztalattal állnak ügyfeleik rendelkezésére.

Amit kínálunk:
Versenyképes juttatási csomag (alapbér + caffetéria)
Fiatalos, dinamikus csapat
Igényes munkakörnyezet

Munkavégzés helye:
Budapest, I. kerület

Jelentkezés:
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát, motivációs levelét a bérigény megjelölésével az alábbi email címre: [email protected]

ID: 3576210   Megjelentetés dátuma: 2019.02.11.   Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.