Vezetői asszisztens és ügyviteli vezető

VIALE Kft.

A munkavégzés helye
Szeged, Szilágyi utca, 6721 Magyarország
Munkaidő
részmunkaidő
A munkába lépés időpontja
2019.09.20.

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Keressük, tapasztalt munkatársunkat, aki biztos adminisztrációs hátteret nyújt és segít működésben tartani egy ékszer kereskedelmi céget
Vezetői asszisztens és ügyviteli vezető pozícióban.
Ügyvezetőnkkel közvetlenül együttműködő és munkáját segítő jelentkezőnk feladatai:
• Megbeszélések rögzítése gyors és gépírással.
• Üzleti levelek írása, dokumentumok szerkesztése és nyomtatása.
• Kapcsolattartás az ügyvédi irodával és partnerekkel, megbeszélés szerint írásban vagy telefonon.
• Iroda és az üzlet üzemeltetésével összefüggő feladatok ellátása, ügyintézése személyesen, telefonon és írásban.
• Dokumentumok, szerződések és számlák iktatásának előkészítése.
• Dokumentumok elektronikus archiválása, irattári rendszerbe foglalásban való közreműködés.
• Nyilvántartások vezetése és kimutatások készítése.
• Személyes és működéssel összefüggő adatok rögzítése.
Téged keresünk, ha:
• legalább középfokú közgazdasági végzettséged van,
• gyors és gépíró, ügyintéző titkár, jogi asszisztens vagy irodai asszisztens képesítés birtokában vagy,
• iktatási és iratkezelési területen szerzett tapasztalatod van,
• jártas vagy az adminisztrációs feladatok ellátásában,
• helyesírásod kifogástalan,
• kiváló kommunikációs készséggel és probléma megoldó képességgel rendelkezel,
• magas szinten tudod alkalmazni a táblázatkezelő és dokumentum- szerkesztő programokat, felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel,
• irodatechnikai eszközök ismereted és a használatukban való jártasságod van (nyomtató, scan), vagy megfelelő érdeklődés a precíz kezelésük elsajátítására,
• pontosan végzed a munkád, lendületes és nyitott személyiségű vagy.
Kölcsönös szimpátia és empátia szükséges a szakmai tudáson kívül, hogy jól tudjunk együttműködni.
Mit kínálunk mi?
• részmunkaidős állást szegedi irodánkban,
• heti 32 órás munkaidő, keddtől péntekig, naponta 9:30-18:00 óráig,
• adminisztrációs munkakörben átlagon felüli jövedelmet,
• bizalmat és segítséget kapsz tőlünk,
• technikailag jól felszerelt, igényes, klimatizált és fűtött irodai körülményeket pl.: dupla monitoros munkaállomások, melyhez laptop is tartozik, nagy teljesítményű nyomtatók és nyomdagép
• a betanulást követően kiemelten honoráljuk a befektetett energiádat és az extrán elvégzett munkát,
• munkáddal összefüggő, meglévő vagy ezután vállalt szakmai képesítésedet anyagilag támogatjuk,
• barátságos, belvárosi munkakörnyezetet Szegeden,
• azonnali kezdést.

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségivel
OKJ
főiskolai végzettség
egyetemi végzettség

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

AranyDiszkont átvételi pont: 6721 Szeged, Szilágyi utca 2. II. emelet
AranyDiszkont ékszerüzleteink: 1053 Budapest, Kálvin tér 1.
AranyDiszkont webáruház: www.aranydiszkont.hu

A cég címe

VIALE Kft.
Kálvin tér 1.
1053 Budapest
ID: 3760921   Megjelentetés dátuma: 2019.09.11.