Szállítási adminisztrátor - Herceghalom

  • A munkavégzés helye: Herceghalom, Zsámbéki út 14, 2053 Magyarország
  • Bérfeltételek (bruttó): 0 Ft
  • Munkaidő: teljes munkaidő
Főbb tudnivalók

Szakterület megnevezése:

Logisztika

Főbb feladatok:

Elvégzi a szállításhoz szükséges dokumentumok adminisztrációját.
Járatok indításakor átadja a gépjárművezetőknek a járatot kísérő okmányokat, érkezéskor átveszi, ellenőrzi és archiválja azokat.
Kimutatásokat, jelentéseket készít a gépkocsivezetők munka- és vezetési idejéről és a fuvar feladatok tényadatairól.

Szükséges végzettség:

Munkakör betöltésének feltételei:

készség a csapatmunkára,
lelkes és elkötelezett hozzáállás.
a Microsoft Excel, és Word alkalmazások felhasználói szintű ismerete,
érettségi bizonyítvány,
vevőközpontú szemlélet,

Előnyt jelent:

közép- vagy felsőfokú iskolai végzettség gazdasági, logisztikai vagy áruforgalmi területen,
gazdasági, logisztikai, áruforgalmi vagy adminisztratív területen szerzett szakmai tapasztalat,
B kategóriás jogosítvány,
angolnyelv-tudás.

Amit nyújtunk:

Bér és juttatások

A bér megjelenítése teljes munkaidős munkaviszonyra vonatkozik.
Részmunkaidő esetén a kezdőbér és a juttatások is arányosan kerülnek kiszámításra.


Kollégáink munkabérbe az alábbi három tényezőkből tevődik össze:
alapbér + pótlékok + juttatások


Alapbér:

0 Ft

Pótlékok:

A pótlékok mértékét a mindenkor hatályos Munka Törvénykönyve határozza meg.

Juttatások (próbaidő lejárta után):

MENNYI LEHET A FIZETÉSEM?

Nézzünk egy példát*:


kezdő alapbér (bruttó Ft/hó):
0 Ft
+10 óra túlóra (bruttó):
+15 óra műszakpótlék (bruttó):
Összesen (Bruttó Ft/hó)
0 Ft

*A példa teljes munkaidős munkaviszonyra vonatkozik és egy hónapra vetített, átlagosan számított pótlékokat szemléltet.
Az elérhető jövedelem tényleges mértéke összegszerűen a munkavállaló pótlékkal érintett órákban történő munkavégzésének mértékétől függ.
ID: 3959170  Megjelentetés dátuma: 2020.08.28.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.