Áruházvezető helyettes

  • A munkavégzés helye: Dunakeszi, Fő út 190, 2120 Magyarország
  • Munkaidő: teljes munkaidő
Vállalati igények teljesítése mellett munkatársak bevonásával kimagasló teljesítményt nyújtani a vásárlóknak. Gondoskodni a vásárlókról, kollégákról, valamint az áruházi környezetről, felszerelésekről.
Főbb tudnivalók

Szakterület megnevezése:

Kiskereskedelmi működés támogatás

Főbb feladatok:

- Vezeti a műszakokat, biztosítja, hogy az áruházi sztenderdek és a kiszolgálás megfelel a vásárlói elvárásoknak, a döntések megfelelőek a munkatársaknak, továbbá a folyamatok összhangban vannak az érvényes szabályokkal és rutinokkal.
- Részt vesz az áruházi rutinok 'elsőre jól' megvalósításában, ezáltal biztosítva a legjobb elérhetőséget a vásárlók számára és a legrövidebb sorbanállást a pénztárainknál.
- A vásárlók rendelkezésére áll a kérdések megválaszolásában, hogy a lehető legjobb vásárlói élményt nyújtsuk.
- Gondoskodik arról, hogy minden munkatárs rendelkezzen a munkaköre ellátásához szükséges felszereléssel és kompetenciákkal.
- Nyitott szemmel jár, keresi az osztály és az áruház fejlesztésére irányuló Munkáltató által biztosított lehetőségeket. Kollégáit közös gondolkodásra, a munkamódszerek egyszerűsítésére biztatja.
- Teljesíti a munkakörre vonatkozó fő teljesítmény mutatókat, BIG 6 célszámokat, és gondoskodik arról, hogy a csapat az áruházi rutinok betartásával végzi a munkáját.
- Megismeri a központi kommunikációkat, ezeknek megfelelően tervezi meg az áruházi tevékenységeket és biztosítja a feladatok elvégzését.
- Gondoskodok arról, hogy mindig időben és megfelelően tájékoztassa a csapatát annak érdekében, hogy minden információ a rendelkezésükre álljon.
- A vásárlók számára nyújtott kiszolgálás megfigyelésén alapuló, építő jellegű visszajelzéseket ad. Biztosítja, hogy a csapat motivált legyen a kimagasló színvonalú kiszolgálás nyújtása tekintetében.
- Tudja, mi fontos a csapatának. Olyan megoldásokat dolgoz ki, amelyekkel jó csapatként, könnyebben és élvezetesebben végzik a munkájukat.
- A csapattal a "Tervezd-Csináld-Értékeld" munkamódszerekkel dolgozik.
- Mindent megtesz annak érdekében, hogy fejlessze a saját szakmai és vezetői kompetenciáit.
- Támogatja a vezetőjét a szezonális, a közösségi és egyéb jótékonysági események megvalósításában, ezáltal is egy bennsőséges, jó légkör megteremtésében
- Támogatja a kollégáit abban, hogy figyelembe veszi a munkábajárással kapcsolatos igényeiket és azokat továbbítja.
- Koordinálja a munkatársait, biztosítja, hogy teljesítik a napi elvárásokat, a megfelelő időben kiveszik a pihenőidejüket, úgy, hogy az jól illeszkedjen a kereskedelmi folyamatokhoz, ritmushoz.
- Továbbítja a vezetőjének a szabadság igényeket, a pihenőnap igényeket, ezáltal biztosítva, hogy az áruházi beosztások naprakészek és megfelelően lefedik a műszakokat a hét minden napján. Jóváhagyja a ledolgozott tényidőt a rendelkezésre álló eszközökkel.
- Megfelelő beosztástervezéssel támogatja a csapatát, felügyeli a ledolgozott óraszámokat napi szinten, módosítja azokat, amennyiben szükséges, és jóváhagyja a havi ledolgozott óraszámokat.
- Mindig elérhető a munkatársai számára az Áruházvezető hiányában, hogy megválaszolja, vagy segítse őket a napi kérdéseikben, kéréseikben.
- Elkötelezetté teszi a csapatát olyan munkahelyi kultúra kialakítása érdekében, ahol egyformán fontos, hogy a munkatársak szívesen dolgozzanak, és hogy napról napra többet nyújtsanak a vásárlóinknak.
- Ellenőrzi a munkára képes állapotot, ezen belül, az egyéni védőeszközök meglétét és használatát, a munkavállalók kipihent, egészséges és alkohol mentes állapotát, munkavédelmi oktatásuk meglétét. Intézkedik a hiányosságok megszüntetésére.
- Ellenőrzi az anyagmozgatás és tárolás során a munkavédelmi szabályok betartását (targonca- és állvány (árupolc) használati szabályai, kézi és segédeszközzel (roll kocsi és béka) végzett anyagmozgatást. Intézkedik a hiányosságok megszüntetésére.
- Intézkedést tesz az áruház területén előforduló csúszás és botlásveszélyes területek megszüntetésére.
Ellenőrzi, hogy az áruház területén munkát végző külsős cégek nem veszélyeztetik a vásárlók és a munkavállalók egészségét és biztonságát. Intézkedik a hiányosságok megszüntetésére.

Szükséges végzettség:

Középiskola

Munkakör betöltésének feltételei:

Vásárlói problémák megoldása terén szerzett tapasztalat
- Működési rutinok és folyamatok alapos ismerete
- Alapvető számítógépes ismeretek
- Kommunikációs készség
- Motivációs és befolyásolási készség

Előnyt jelent:

- 5 főnél nagyobb csapat irányítása
- Multinacionális vállalatnál szerzett munkatapasztalat
- Felsőfokú vagy szakirányú kereskedelmi végzettség
- "B" kategóriás jogosítvány

Amit nyújtunk:

Közvetlen, barátságos kollégák, egymást segítő és támogató közeg
Biztos, kiszámítható havi jövedelem, választható juttatási csomagok
Törvényes, pontos elszámolások, megbízható munkaügyi folyamatok
Több napos beillesztés és betanítás, gondosan felépített terv alapján
Utazási költségtérítés, a törvényi szabályozásnak megfelelően
Jó teljesítés esetén fejlődési lehetőség, karrierlehetőség
ID: 3916204  Megjelentetés dátuma: 2020.05.26.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.