Szállítási adminisztrátor (Transport Administration) - Herceghalom

  • A munkavégzés helye: Herceghalom, Zsámbéki út 14, 2053 Magyarország
  • Munkaidő: teljes munkaidő
Főbb tudnivalók

Szakterület megnevezése:

Logisztika

Főbb feladatok:

- Szállítási dokumentumok kezelése, kitöltése, kiadása és elfogadása.
- A dokumentáció ellenőrzése és a feldolgozott szállítási dokumentumok archiválása.
- Az erőforrások elosztása a szállítási rendszerben, az adatok manuális megerősítése az indulási naplóban, a helyes utazási adminisztráció érdekében.
- Az illesztőprogramok lekérdezése és a tényleges adatok felvezetése a Microlise rendszerbe.
- Jelentések készítése.

Szükséges végzettség:

Munkakör betöltésének feltételei:

- Középiskolai végzettség- Érettségi
- Adminisztratív területen szerzett tapasztalat
- Alapfokú szállítmányozási ismeretek
- Alapfokú számítógép kezelői ismeretek
- Microsoft Office magabiztos használata (Excel, Word, Outlook, Power Point)
- Jó kommunikációs és szervezési készség
- Precíz munkavégzés

Előnyt jelent:

Amit nyújtunk:

- Dinamikus és érdekes munka,
- Tréningek és dolgozói fejlesztési programok széleskörű választéka.
- Dinamikus szakmai fejlődési lehetőség, a kihívást jelentő feladatok révén.
- Nagyszerű csapat, szoros együttműködés a társosztályokkal.
- Dolgozói autóbuszok gondoskodnak a munkába járásról, Budapestről és vidékről is.
- 10% dolgozói kedvezmény minden Tescós vásárlás során a próbaidő lejárta után.
- Egyéb juttatások (Jubileumi jutalom, Babacsomag, iskolakezdési támogatás, Ingyenes gyermektábor, Mikuláscsomag, Karácsonyi utalvány, Csapatépítők, Sportnap).
ID: 3910918  Megjelentetés dátuma: 2020.05.12.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.