People Partner

  • A munkavégzés helye: Herceghalom, Zsámbéki út 14, 2053 Magyarország
  • Munkaidő: teljes munkaidő
Főbb tudnivalók

Szakterület megnevezése:

HR

Főbb feladatok:

A személyzeti vezető felelős a logisztikai központban zajló rendszeres személyzeti feladatok, folyamatok koordinálásáért.

A munkavégzés helyszíne: Herceghalom

- Biztosítja, hogy logisztikai központ struktúra terve feltöltésre kerüljön, a működési vezetőkkel rendszeresen egyeztet a létszámtervekről.
- Irányítja a terület toborzási és kiválasztási folyamatát
- Felügyeli, hogy a Logisztikai Központ munkavállalóinak HR adminisztrációs folyamatai a vállalat és a törvényi szabályok betartásának mentén történjenek
- Felelős a disztribúció HR Terv megvalósulásáért
- Segíti az új munkavállalók beillesztését, nyomon követi a tréning terveket.
- Szakmai támogatást nyújt a terület munkahelyi vezetőinek és egyeztet a munkavállalók távollétéről, teljesítményéről
- Megválaszolja a munkavállalók foglalkoztatással kapcsolatos kérdéseit, akcióterveket készít és menedzseli azokat annak érdekében, hogy a munkavállalók elkötelezettségét növelje.

Szükséges végzettség:

Főiskola

Munkakör betöltésének feltételei:

- Minimum 3 éves HR területen szerzett tapasztalat
- Vezetői tapasztalat
- Felsőfokú végzettség
- Aktív, magabiztos angol nyelvismeret (tárgyalási szint)
- Személyügyi ismeretek
- Toborzási és kiválasztási ismeretek

Előnyt jelent:

- Példaértékű elkötelezettség a személyzeti munka iránt
- Változásmenedzsmentben szerzett tapasztalat
- Strukturált precíz munkavégzés
- Pro-aktív gondolkodás
- "B" kategóriás jogosítvány

Amit nyújtunk:

ID: 3621016   Megjelentetés dátuma: 2019.03.14.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.