Munkaügyi adminisztrátor

  • A munkavégzés helye: Budaörs
  • Munkaidő: teljes munkaidő
Főbb tudnivalók

Szakterület megnevezése:

HR

Főbb feladatok:

Tesco Szolgáltatások fontos részeként keressük a HR funkció egyik alaptagját, hogy egy világszínvonaló szolgáltatást nyújtson a Tesco áruházak, disztribúciós és az iroda számára, Közép-európai üzleti egységeink számára.

- Fogadja és dokumentálja a beérkező munkaügyi dokumentumokat. Ezeket típusuk szerint szétválogatja.
- Dokumentumok archiválása
- Biztosítja, hogy a HR admin, és a bérszámfejtéstől kapott összes dokumentum kinyomtatásra kerül és a megfelelő helyre továbbítja.
- A beérkezett dokumentumok meglétének ellnőrzése, hiányzó dokumentumok esetén kapcsolatfelvétel a kapcsolattartóval, személyzeti támogatókkal, a központi irodával, a disztribúciós központtal.
- Hatósági ellenőrzések támogatása a kivánt dokumentumok továbbításával

Szükséges végzettség:

Középiskola

Munkakör betöltésének feltételei:

Személyes adatok bizalmas kezelése
Pontos és következetes munkavégzés
MS Office (Microsoft Word, Excel and PowerPoint) ismeret
Középiskolai végzettség
Jó kommunikációs készségek - angol nyelvtudás előnyt jelent
Hasonló területen szerzett tapasztalat előnyt jelent, de nem feltétel. Pályakezdők jelentkezését is szívesen fogadjuk.
Aprólékoság, precizitás, részletekrevaló odafigyelés
Pioritások közti mérlegelés egy folyamatosan változó közegben
Pozitív attitűd

Előnyt jelent:

Amit nyújtunk:

ID: 3608523   Megjelentetés dátuma: 2019.02.26.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.