Munkaügyi előadó

  • A munkavégzés helye: Budaörs
  • Munkaidő: teljes munkaidő
2018-ban létrehozzuk a Közép-Európai Tesco Business Services csapatot. Az új csapat feladata a cseh, magyar, szlovák és lengyel munkatársaink és vásárlóink dedikált adminisztrációs támogatása lesz. A csapat székhelye Budapesten lesz a Váci úti irodaházunkban.
Az új Tesco Business Services szolgáltató központban több száz új munkakört hozunk létre az alábbi három területen: Bérszámfejtés és munkaügyi adminisztráció
Termékadminisztráció - a szállítók és termékek belistázása, valamint a számla-áreltérés kezelésének folyamatai Ügyfélszolgálat
Főbb tudnivalók

Szakterület megnevezése:

HR

Főbb feladatok:

Előkészíti a munkaszerződéseket, azok módosításait, a munkaviszony megszüntetés dokumentumait, nyomon követi a változásokat
Elvégzi a ki,- és beléptetéseket a munkaügyi rendszerekben
Elkészít és kezel minden a személyügyi adminisztrációval kapcsolatos dokumentációt
Kapcsolatot tart a társadalombiztosítási kifizetőhellyel
Felelősséggel tartozik a munkája pontosságáért, a megfelelő és szakszerű adatkezelésért
Napi kapcsolatot tart a telephelyek személyzeti osztályaival, munkahelyi vezetőivel

Szükséges végzettség:

Érettségi

Munkakör betöltésének feltételei:

Személyes adatok bizalmas kezelése
Pontos és következetes munkavégzés
MS Office (Microsoft Word, Excel and PowerPoint) ismeret
Középiskolai végzettség
Jó kommunikációs készségek - angol nyelvtudás előnyt jelent
Hasonló területen szerzett tapasztalat előnyt jelent, de nem feltétel. Pályakezdők jelentkezését is szívesen fogadjuk.
Aprólékoság, precizitás, részletekrevaló odafigyelés
Pioritások közti mérlegelés egy folyamatosan változó közegben
Pozitív attitűd

Előnyt jelent:

Amit nyújtunk:

ID: 3608522   Megjelentetés dátuma: 2019.02.26.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.