Hostess munkatárs személyes ügyfélszolgálatára (Nagykanizsa, 7 óra)

TeleMedia Kft.

A munkavégzés helye
Nagykanizsa
Munkaidő
részmunkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

• A Főgáz nagykanizsai ügyfélszolgálati irodájába érkező ügyfelek részére tájékoztatás nyújtása, az ügyintézéshez szükséges sorszámosztás biztosítása
• Egyszerűbb ügyintézést igénylő ügyekben a szükséges nyomtatványok átadása valamint segítségnyújtás azok kitöltésében
• Az érdemi ügyintézéshez szükséges nyomtatványok meglétének ellenőrzése, hiány esetén pótlással kapcsolatos tájékoztatás nyújtása
• Az ügyfélszolgálati irodákon kihelyezett ügyféltelefonok valamint az online ügyfélszolgálati felület használatához segítség nyújtása
• Időpontfoglalás és mérőállás rögzítés igény szerinti biztosítása

Követelmények:

• középfokú iskolai végzettség (érettségi)
• legalább 3 éves releváns munkatapasztalat
• számítógépes felhasználói ismeretek
• jó kommunikációs készség
• önállóság
• monotóniatűrés
• megbízhatóság
• stressztűrő képesség

Információk a kiválasztási folyamatról

Amit munkáltatóként nyújtunk:
• stabil, biztonságos munkahely
• tervezhető munkaidő beosztás
• versenyképes bérezés és juttatások
• munkába járás támogatása
• teljes körű szakmai felkészítő tréning
• modern, kellemes munkakörnyezet

Jelentkezés módja:
A fényképes, bérigénnyel ellátott önéletrajzokat a pozíció megjelölésével, a "Nagykanizsa" szó szerepeltetésével a tárgy mezőben a következő e-mail címre várjuk: allas@telemedia.hu

Egyéb információk:
A munkába lépés várható időpontja: 2016. december eleje
A munkába lépést várhatóan 3-5 napos, budapesti oktatás előzi meg (szállás és utazás fizetett)

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségivel
OKJ
főiskolai/egyetemi hallgató
főiskolai végzettség
egyetemi végzettség
postgraduális végzettség

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Cégünk, a TeleMedia Kft. 1993-ban az első hazai bér call centerként kezdte meg működését. Komplex ügyfélkapcsolati megoldásokat szállítunk ügyfeleink részére, így ügyfélszolgálati, helpdesk, telemarketing és CRM szolgáltatásokat nyújtunk elsősorban nemzetközi nagyvállalatok részére.
Cégünk a hazai piacon egyedülálló módon több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a call center szolgáltatások területén, amelyet széleskörű nemzetközi szakismeret egészít ki. Több, mint 20 éve eredményesen működünk, üzletpolitikánk, állandó tulajdonosi hátterünk, menedzsmentünk és stabil pénzügyi helyzetünk kiszámítható hátteret jelent ügyfeleink számára.

Az alkalmazottak száma

200-249 alkalmazott

A cég címe

TeleMedia Kft.

1012 Budapest
http://www.telemedia.hu
ID: 2814779   Megjelentetés dátuma: 2016.11.16.