Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára Felmerülő káresemények felvétele, problémák megoldása Ezekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellá
A Europ Assistance több mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. Munkavállalói az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és az elkötelezettség jegyében gondoskodnak ügyfeleikről. Ha szeretnél részese lenni csapatuknak, most jelentkezhetsz!
Feladatok:
- Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára
- Felmerülő káresemények felvétele, problémák megoldása
- Ezekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
Elvárások:
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
- Középfokú, aktív angol nyelvtudás
- Felsőfokú román nyelvtudás
- Jó kommunikációs képesség
- Ügyfél- és vendégorientált hozzáállás
Munkaidő
- Hétfőtől vasárnapig 06:30-23:00 között napi 4-6-8 órában
- Mivel a cég 0-24-ben elérhető az ügyfelek számára, így fontos, hogy tudj vállalni:
- Havi 2-3 éjszakai műszakot
- Havi 2-3 hétvégi munkanapot
- Előre egyeztetett beosztás alapján
- Havi minimum 90-95 óra vállalása
Amit kínálunk
- Bérezés:
- Alapbér br. 2050 Ft/óra
- Műszakpótlék 18:00-6:00 között: +30%, ünnepnapokon: +100%
- 25 év alatt SZJA mentességben részesülsz
- Hosszú távon, önálló munkavégzés esetén lehetőség van alkalmi jelleggel otthoni munkavégzésre
- Előrelépési lehetőségek
- Tréningeken való részvétel
- Céges rendezvényeken való részvétel
- Betanuláshoz szükséges mentor biztosítása
- Gyümölcsnap/fagyinap
- Szezonális ajándékok
Előnyt jelent:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Hasonló állások
New Job Alert
Never miss a chance!
Let us know your job expectations, so we can find you jobs better!
ÜZLETVEZETŐ
WORKLIFE Hungary Humán Szolgáltató és Tanácsadó Iroda Balatonkenese, Veszprém megye BalatonkeneseVeszprém megye
ÜZLETVEZETŐ HELYETTES
WORKLIFE Hungary Humán Szolgáltató és Tanácsadó Iroda Balatonkenese, Veszprém megye BalatonkeneseVeszprém megye