Recepciós, irodai asszisztens erős angol nyelvtudással

Randstad Hungary Kft

Feladatok

A recepción összetett és felelősségteljes feladataid lennének, amelyekkel hozzájárulhatsz az iroda gördülékeny működéséhez:


Az iroda képviselete

Beszállítókkal, partnerekkel, kliensekkel és látogatókkal való kapcsolattartás

Telefonhívások fogadása, e-mailek megválaszolása

Látogatók üdvözlése, frissítővel kínálása

Adminisztratív támogatás

Posta kezelése: bejövő és kimenő levelek rendezése, kiválogatása, iktatása

Beérkező számlák előkészítése,iktatása

Az iroda rendben tartása 

Utazás,- és rendezvényszervezés

A tárgyalótermek kezelése, tisztán tartása

Szoros együttműködés a cég osztályaival




Elvárások

A munkakör betöltéséhez legalább egy év hasonló területen szerzett tapasztalat és erős kommunikáció képes angol nyelvtudás szükséges. Elvárás továbbá a Microsoft Office használatában szerzett gyakorlat, az igényes megjelenés és a proaktív, ügyfélközpontú munkavégzéshez való hozzáállás.



Amit kínálunk

Betekintést nyerhetsz egy globálisan is elismert cég működésébe és hozzájárulhatsz a sikerességéhez egy komplex és változatos munkakör betöltésével!

Könnyen megközelíthető, budapesti irodában dolgozhatsz, modern, ízléses irodai környezetben

Összetartó, tapasztalt csapat tagja lehetsz, akiktől sokat tanulhatsz

Magas presztízsű multinacionális vállalatnál szerezhetsz tapasztalatot

Mindezt versenyképes fizetésért és kiemelkedő juttatási csomagért!





Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése aRandstad honlapján
Randstad
HR
Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3969299  Megjelentetés dátuma: 2020.09.17.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.