Német nyelvű HR adminisztrátor

Randstad Hungary Kft

Feladatok

Napi feladataid lesznek:

-professzionális segítségnyújtás a cég belős munkavállalóinak német nyelven

-a külföldi HR folyamatok, úgy mint a beléptetés, újrafelvétel, KPI-ok elszámolása, nyugdíjba lépés, kiléptetés támogatása

-HR-rel kapcsolatos problémák kezelése, megoldása

-napi szintű kapcsolattartás a külföldi HR és Business csapatokkal

-aktív részvétel a folyamatos fejlesztési kezdeményezések kezdeményezésében, kidolgozásában


Elvárások

Amire szükséged lesz:

-folyékony német és angol nyelvtudás

-ha szeretnél fejlődni és tanulni, az mindenféleképp előnyt jelent

-kapcsolattartói, HR-es vagy SSCs tapasztalataidat (amennyiben vannak) ugyanígy használni tudod majd

-a professzionális, ügyfélfókuszú munkavégzés és a kiváló kommunikációs készségek is elengedhetetlenek a sikeres munkavégzéshez


Amit kínálunk

-versenyképes alapfizetés

-cégen belüli képzések, fejlődési lehetőség

-széleskörű béren kívüli juttatások

-biztos, stabil multinacionális háttér

-modern, irodai környezet


Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése aRandstad honlapján
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3958212  Megjelentetés dátuma: 2020.08.27.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.