Property Manager

Randstad Hungary Kft

Feladatok

  • A cégcsoporthoz tartozó ingatlanállomány gazdálkodási feladatainak ellátása
  • Bérleti díjak beszedése
  • Folyamatos bérlői kapcsolattartás személyesen és telefonon: ingatlanok látogatása, ellenőrzése, felújítások felügyelete, bérlők tájékoztatása
  • A létesítmények folyamatos, magas minőségű üzemeltetésének biztosítása
  • A kezelt ingatlanok műszaki állapotának aktuális ismerete, üzemeltetési költségek tervezése, ellenőrzése, értékelése
  • Karbantartási munkák megszervezése, hibabejelentések kezelése, javítások koordinálása, karbantartók, biztonsági őrök és takarítók munkájának ellenőrzése
  • Napi adminisztrációs feladatok kiemelkedő precizitással való ellátása


Elvárások

  • Legalább 3 év releváns tapasztalat
  • Pontosság, precizitás, minőségorientált munkavégzés
  • Proaktivitás, nagy fokú önállóság
  • Kiemelkedő kommunikációs készség, nyílt és pozitív személyiség
  • Microsoft Office programok magas szintű ismerete
  • Angol és/vagy német nyelvismeret előny


Amit kínálunk

  • Legkiválóbb szakemberek, változatos projektek
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • Modern, kellemes iroda Buda szívében
  • Versenyképes bérezés
  • Hosszú távú munkalehetőség


Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése aRandstad honlapján
Randstad
HR
Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3945149  Megjelentetés dátuma: 2020.07.31.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.