HR Advisor

Randstad Hungary Kft

Feladatok

Feladataid közé tartozna a munkavállalókkal és a Business Partnerekkel való kapcsolattartás

A német/svájci munkavállalók Hr rendszer értelmezésében való támogatása

Folyamatfejlesztés

HR adminisztrációs folyamatok (belépés, belső értékelés, nyugdíjba vonulás) segítése

Szervezeti változásmenedzsmentben való részvétel


Elvárások

A feladat ellátásához anz angol és a német nyelvtudásodra lenne leginkább szükség

Mivel napi szinten tartanád kollégáiddal a kapcsolatot elengedhetetlen a jó kommunikációs készség is

Adminisztratív feladataid is lennének, így a Microsoft Office programokat és a Workday rendszerét használnád, az utóbbira amennyiben nem ismered megtanítanak

Mivel egy dinamikus pozitív csapat tagja lennél, fontos a hasonlóan pozitív és motivált munkavégzés, amit a csapatépítők és tréningek garantálnak.

Amit kínálunk

Kiváló juttatási csomag

Fejlődési, tanulási lehetőség, későbbi előrelépési lehetőséggel

Nemzetközi projektekben való részvétel

Stabil multinacionális háttér, napi szintű nyelvhasználat

Home Office lehetőség


Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése aRandstad honlapján
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3881663  Megjelentetés dátuma: 2020.02.28.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.