Légi szállítmányozási ügyintéző

Randstad Hungary Kft

Feladatok

Főbb feladatok:

Céges ügyviteli szoftveren keresztül légi szállításokhoz kapcsolódó fuvarlevelek adatainak elemzése; különös tekintettel a szankciókra, embargókra és a korlátozottan szállítható áruk listájára

A kapott eredmények aktualitásának ellenőrzése

A szállításhoz szükséges dokumentumok összekészítése, a légi fuvarlevelek ellenőrzésének koordinálása szoros együttműködésben a luxemburgi kirendeltséggel, a teljes dokumentáció átadása a teljesítésért felelős osztály számára

Szoros kapcsolattartás a társosztályokkal; írásban és szóban egyaránt.

A jogszabályi változások nyomonkövetése, az érintettek tájékoztatása az aktualitásokról

Rendszeres riportálás felettes irányába

Elvárások

Elvárások:

Minimum középszintű végzettség (logisztikai területen szerzett képesítés előnyt jelent)

Jogi, közgazdasági diploma előnyt jelent

Geopolitikai kérdések alapszintű ismerete

Az általános logisztikai és vámügyi folyamatok alapszintű ismerete

Kiváló kommunikációs készség

Megoldásorientált hozzállás

Precizitás

Folyékony angol nyelvtutás – írásban és szóban egyaránt

Számítógépes ismeretek: Word, Excel, Power Point, Outlook

1-2 éves előzetes szakmai tapasztalat

Logisztikai területen diplomát szerzett pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Amit kínálunk

Amit kínálunk:

Korrekt bérezés

3 éves határozott idejű munkaszerződés

Folyamatos fejlődési, tanulási lehetőség

Támogató vezetőség

Multikulturális környezet

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése aRandstad honlapján
Randstad
HR
Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3871391  Megjelentetés dátuma: 2020.02.14.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.