Adminisztrátor (termékek minőségellenőrzésében)

Gyógyszeripari partnercégünk dinamikus növekedésének köszönhetően keresünk új munkatársakat beérkező gyógyszerkészítmények minőségellenőrzésére az alábbi feladatok ellátására, budapesti munkavégzéssel, a X. kerületbe.

Feladatok

  • beérkező áruk szállítási dokumentumainak ellenőrzését,
  • az áruk meghatározott szempontok szerinti minőségellenőrzését,
  • elvégzett vizsgálatok részletes dokumentálását foglalja magába,
  • regiszterek és dokumentumok vezetése,
  • havi statisztika létrehozásába és az archiválás világába is.

Elvárások

• középfokú végzettség;
• alapfokú, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban;
• felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
• nagyfokú rugalmasság a változások kezelésében, mely adott esetben érinti a munkaidőt is;
• havi minimum két szombat vállalása.
Munkaidő: 4 havi munkaidőkerretben.

Amit kínálunk

 Egy jó hangulatú és dinamikus munkahelyről, ahol mindenkit a csapatszellem és a siker iránti vágy vezérel;
 Versenyképes bérezésről, negyedéves bónuszról, cafeteriáról és éves bérfejlesztésről;
 Hűségedért bizonyos idő után széleskörű magánegészségügyi ellátást biztosítunk számodra;
 Jól felszerelt közösségi terek, éves csapatépítők.

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése aRandstad honlapján

Kocsis Ivett Dalma
[email protected]
30/428-7739
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3598848   Megjelentetés dátuma: 2019.04.12.   Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.