Könyvelő

Feladatok

Munkád kiemelt fontosságú, hiszen az operatív csapat tagjaként tevékenységeddel aktívan hozzájárulsz vállalatunk növekedéséhez, hosszútávú sikerességéhez. Felelős vagy a szállítói számlák iktatásáért, könyveléséért, utalásáért illetve a főkönyvi könyvelések naprakészen tartásáért.

Legfontosabb feladatod a szállítói számlák iktatása, könyvelése és utalása. Az ezzel kapcsolatos lépések során folyamatosan kapcsolatot tartasz cégünk külföldi szolgáltató központjával.

Felelős leszel a napi szintű banki könyvelések elvégézéséért, a házipénztár kezeléséért és az ezzel kapcsolatos nyilvántartási feladatok elvégzéséért.

Munkád másik részében a napi könyvelési folyamatok részese leszel, részt veszel az egyéb operatív folyamatokban, tárgyi eszközhöz nyilvántartáshoz kapcsolódó feladatok elvégzésében. A Főkönyvelő irányítása alatt támogatod az osztály munkáját, az egyéb adminisztratív feladatok ellátását.

Elvárások

  • Pénzügyi, gazdasági területen főiskolai / egyetemi végzettség
  • 1-3 éves könyvelési területen szerzett tapasztalat
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office, Excel, Outlook)
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Jó kommunikációs készségek
  • Önálló munkavégzés
  • Igényesség és pontosság elvégzett munkával kapcsolatban
  • SAP integrált vállalatirányítási rendszer ismerete előny

Amit kínálunk

  • SAP integrált vállalatirányítási rendszer megismerése
  • IFRS sztenderdek megismerése
  • Stabil háttérrel rendelkező multinacionális munkakörnyezet
  • Vonzó munkabér, teljesítményhez kötött anyagi és erkölcsi elismerés
  • Pozitív hangulat, színvonalas, támogató munkakörnyezet
  • Határozatlan idejű munkaviszony

Munkavégzés helye

II. kerület

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Balázs Molnár
+36 1 411 2090
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3479973   Megjelentetés dátuma: 2018.08.28.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.