Alkalmazás üzemeltető

Alkalmazás üzemeltetési területre keresünk szakembert ügyfelünk számára, aki pénzügyi-számviteli folyamatok informatikai támogatásához szállít megoldásokat nagyvállalati ERP környezetbe.

Feladatok

  • Az alkalmazások, a dokumentumkezelési és workflow rendszerek/szolgáltatások napi szintű támogatása
  • üzemeltetett rendszerek Level 2 szintű támogatása
  • a beérkező szerviz bejelentések kezelése, hibajavítások
  • az ügyfeleknél üzemelő szoftver komponensek támogatása, karbantartása
  • szolgáltatások fejlesztésében és továbbfejlesztésében való szakmai közreműködés

Elvárások

  • Közép- vagy felsőfokú informatikai végzettség
  • Windows 2003/2008/2012 Server ismeret
  • Hálózati ismeretek (TCP/IP)
  • Microsoft Windows IIS ismeretek
  • .Net programozói ismeret vagy tapasztalat (C#)
  • Oracle, SQL server ismeret, SQL, PL-SQL programozási nyelvben jártasság
  • XML ismeretek, HTML ismeretek

Előnyök:

  • OCR/ICR rendszer implementáció vagy támogatásban szerzett gyakorlat
  • beszerzési folyamatok - S2P/P2P/R2P automatizálási megoldások implementációja/támogatása terén szerzett tapasztalat
  • ERP ismeret

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Fiatal csapat, baráti légkör, kreatív munka
  • Változatos feladatok, nemzetközi ügyfelek
  • Tapasztalatszerzés globális piacvezető technológia terén
  • Karrierlehetőség fejlesztési vagy projektvezetési területre

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Annamária Nagy
annamaria.nagy@randstad.hu
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3417729   Megjelentetés dátuma: 2018.06.12.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.