Irodai asszisztens

Partner cégünk nemzetközileg elismert könyvvizsgálói és tanácsadói tevékenységet folytat.

Feladatok

  • üzleti levelezés magyar és angol nyelven,
  • a szervezet működésével kapcsolatos levelezés és egyéb ügyintézés,
  • szerződésállomány kezelése, koordinálása, elkészítése magyar és angol nyelven,
  • ajánlatok megírása, számlázási feladatok ellátása,
  • ügyféladatbázis kezelése és folyamatos frissítése,
  • a felső- és középvezetők munkájának napi szintű támogatása,
  • prezentációk, döntés-előkészítő anyagok összeállítása,
  • általános szervezési és irodai feladatok: időpont-egyeztetések; megbeszélések, tárgyalások megszervezése; utazásszervezés,
  • kapcsolattartás a cégcsoport többi üzletágával.

Elvárások

  • legalább középfokú végzettség
  • társalgási szintű angol nyelvtudás
  • hasonló tapasztalat előny
  • precizitás
  • jó problémamegoldó készség

Amit kínálunk

  • dinamikus, nemzetközi környezet
  • modern iroda
  • fiatalos csapat
  • családbarát munkahely

Munkavégzés helye

Budapest, X. kerület

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Herkely Lídia
+36 30 290 8236
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3353974   Megjelentetés dátuma: 2018.04.06.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.