HRSS Relocation Specialist / HR General Assistant

Multinacionális FMCG partnerünkhöz keresünk angolul folyékonyan beszélő HR asszisztens kollégát hosszú távra.

Feladatok

  • Új belépők teljes körű belépési folyamatának koordinálása, onboarding.
  • Helyi munkavállalók és külföldi kollégák HR koordinációja, kapcsolattartás más osztályokkal.
  • Szervezetfejlesztési folyamatok háttértámogatása.
  • Munkaszerződések, kirendelő levelek készítése a magyarországi vállalat és a régión belüli más országban lévő munkavállalók számára.
  • Személyi adatlapok, a be-, és kiléptetéshez szükséges dokumentumok készítése.
  • Havi rendszerességű riportok készítése a bérszámfejtés számára.
  • Heti gyakoriságú SAP riportok készítése a helyi HR osztály, és más európai országok számára.
  • Irodai jelenléti ívek készítése: kulcsfontosságú felhasználói és adminisztrátori teendők a szabadságolási rendszerben.

Elvárások

  • Középfokú vagy felsőfokú végzettség
  • Aktív, tárgyalóképes ANGOL nyelvtudás (szóban és írásban)
  • HR/Munkaügyi területen szerzett tapasztalat
  • Adminisztratív területen szerzett tapasztalat
  • Megbízható, türelmes, precíz személyiség
  • Csapatjátékos személyiség és stressztűrő képesség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Haladó Microsoft Excel felhasználói ismeret

Előny:
  • SAP ismerete

Amit kínálunk

  • Kihívást jelentő munkakör
  • Multinacionális környezet
  • Barátságos, nemzetközi munkakörnyezet
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Hosszútávú, fix munkaszerződés

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Zsuzsanna Hont
zsuzsanna.hont@randstad.hu
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3327583   Megjelentetés dátuma: 2018.03.06.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.