Supply Chain Scheduler

Autóipar számára elektronikai alkatrészeket gyártó partnerünkhöz keresünk Supply Chain Scheduler pozícióba munkatársat.

Feladatok

  • Nyersanyagok és alkatrészek készletszintjének fenntartása, nyomonkövetése
  • Gyártási tervek lekövetése
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal
  • Napi jelentések készítése
  • Vevői igényeknek megfelelő nyersanyagok és komponensek biztosítása
  • Beszerzési osztállyal és gyártástervezőkkel való szoros együttműködés

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (gazdasági, logisztika vagy műszaki menedzser szakokon)
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű Excel ismeret
  • 1-2 év tapasztalat Supply Chain területen előny
  • Megbízhatóság, lelkiismeretesség, pörgős attitűd

Amit kínálunk

  • Nemzetközi vállalati háttér
  • Versenyképes fizetés
  • Béren kívüli juttatási csomag

Munkavégzés helye

Veszprém, Veszprém (Járás)

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Nóra Csergő
[email protected]
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3325577   Megjelentetés dátuma: 2018.03.03.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.