Irodavezető

Dinamikusan növekvő, üzleti alkalmazások fejlesztésével foglalkozó partnerünk keres tapasztalt kollégát irodavezetői/ személyi asszisztensi pozícióba.

Feladatok

• Az igazgató napi munkájának segítése, elektronikus levelezés kezelése, szervezési feladatok intézése
• Telefonhívások kezelése, üzenetek továbbítása, a cég partnereivel történő kapcsolattartás
• Postázással kapcsolatos feladatok ellátása
• Kisebb céges programok szervezése külső helyszínre
• Irodaüzemeltetéshez kapcsolódó, beszerzési és szervezési feladatok ellátása
• Adminisztratív feladatok
• Dokumentumok nyilvántartása, iktatása és rendszerezése

Elvárások

• Precizitás, problémamegoldó készség
• Telekommunikációs eszközök nyújtotta lehetőségek (Android vagy iOS, Windows, Office alkalmazások) készség szintű ismerete
• „B” kategóriás jogosítvány
• Minimum 1-3 év vezetői asszisztensi vagy irodavezetői tapasztalat
• Angol nyelv ismerete

Amit kínálunk

• Versenyképes jövedelem
• Hosszú távú munkalehetőség
• Fiatal, dinamikus csapat
• Motiváló munkakörnyezet és hangulat
• Fejlődési lehetőség
• Eszközök biztosítása: telefon, laptop

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Zsófia Suba
+36 1 411 2090
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3303321   Megjelentetés dátuma: 2018.02.06.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.