Kereskedelmi asszisztens

Budapesti pénzügyi partnercégünkhöz keresünk határozott 6 hónapra Kereskedelmi asszisztens munkatársakat 6 órás munkaidőben.

Feladatok

  • Telefonos kapcsolattartás a Bank meghatározott partnerszegmensével, a napi működés támogatása

  • Adminisztrációs feladatok a Bank kereskedelmi partnereivel történő szerződéskötések, illetve dokumentációs ellenőrzések során

  • A Bank kereskedelemszervező kollégáinak adminisztrációs támogatása, back office feladatok

Elvárások

  • Középfokú végzettség;
  • Számítógépes ismeretek (Excel, Word);
  • Problémamegoldó készség;
  • Ügyfél orientáltság;
  • Szervezőkészség;
  • Jó kommunikációs készség;
  • Kereskedelemi érzék;
  • Önálló munkavégzés.

Amit kínálunk

  • 6 órás munkaidő
  • 6 hónapos határozott idejű szerződés, hosszabbítási lehetőséggel
  • Fiatalos csapat, jó munkakörnyezet

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Katalin Kissné Szilágyi
katalin.szilagyi@randstad.hu
06 30 98 100 58
Randstad
HR
Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3259089   Megjelentetés dátuma: 2017.12.02.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.