Ügyfélszolgálati csoportvezető

Partnerünk piacvezető nemzetközi vállalat az FMCG területén, budapesti üzleti támogató központjába (SSC) keressük az új kollégát Ügyfélszolgálati Csoportvezető munkakörbe

Feladatok

  • A 10-12 fős csapat irányítása, a munka egyenlő arányú elosztása
  • Problémák, ügyfélpanaszok és projectek kezelése
  • A csapat motiválása, napi szintű támogatása
  • Heti, havi és éves értékelések, fejlődési terület kijelölése a csapattagok részére
  • Döntéshozatal, vezetői gyűléseken való részvétel, reportálás
  • Tranzíciós folyamatban való részvétel

Elvárások

  • SSC-ben, ügyfélszolgálaton szerzett legalább 1 éves csapatvezetői tapasztalat
  • BA diploma bármely területen
  • Angol és francia vagy olasz vagy spanyol vagy orosz nyelvtudás (C1,C2)
  • Vezetői készségek képességek
  • Pozitív, motivált hozzáállás
  • Precíz, pontos munkavégzés

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Multinacionális környezet
  • Szakmai és személyes fejlődési lehetőség
  • Támogató, pozitív munkahelyi légkör

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Veronika Tóth-Ihász
Randstad
HR
Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3255078   Megjelentetés dátuma: 2017.11.28.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.