Hollandiai lehetőség - ügyfélszolgálati munkatatárs német/francia nyelvtudással

Mindig is csábított külföld, a kihívások és a nemzetközi karrier lehetősége?
Olyan állást keresel, ahol napi szinten használhatod angol és német vagy francia nyelvtudásod?
Költözz Hollandiába, ahol egy szuper irodai állás vár Rád partnerünknél!

Feladatok

Egy átlagos nap az irodában...

A reggeli kávé mellett az első e-mail egy fontos üzleti partnertől jön, akihez megérkezett a megrendelt szállítmány, de a szükséges engedély híján az áru lepakolását nem tudják elkezdeni. Te gyorsan utánajársz a rendszerben, egyeztetsz a releváns társosztállyal és intézed a hiányzó igazolást. Tíz órakor csapatmeetingetek van, ahol a fontos ügyek átnézése mellett néhány folyamatfejlesztési tervet is átbeszéltek. Ezután közös ebédre csatlakozol a kollégákkal, egy fontos üzleti partnereteket fogadjátok. Délután tréninget tartasz egy új kollégának, aki most csatlakozott és Te vagy a mentora. A délután folyamán több, megrendelésekhez, szállítmányozáshoz kapcsolódó ügyet intézel, e-mailben és telefonon is egyeztetsz a német partnerekkel. Beérkezik egy új megrendelés az ügyféltől, akinek tegnap küldtél információkat több termékkel kapcsolatban is. Ma együtt indultok pár kollégával, közös meccsnézést szerveztetek a városban.

Feladatok:
Ügyfélszolgálati referensként te leszel az elsőszámú kapcsolattartó az ügyfelekkel. Az egész rendelési folyamatot végigköveted és támogatod: a rendelés leadásától, nyomonkövetésen keresztül a kézbesítésig. Ügyfél-fókuszú elkötelezettséggel hozzájárulsz ahhoz, hogy kimagasló szolgáltatást nyújtson a cég világszerte nap mint nap.

Elvárások

Téged keresünk, ha:
Felsőfokú szakképesítéssel rendelkezel (minimum OKJ, vagy főiskolai/egyetemi végzettség)
Folyékony, magabiztos az angol és francia vagy német nyelvtudásod
Motivál, ha egyszerre több feladattal kell foglalkoznod, kedveled a változatosságot és a pörgést a munkában
Igazi csapatjátékos vagy, erős tervező és szervező képességgel
Előny, ha:
  • Korábbi munkád során dolgoztál SAP-val és Excellel
  • Ügyfélszolgálati vagy hasonló pozícióban szerzett munkatapasztalattal rendelkezel

Amit kínálunk

  • Izgalmas pozíció egy nemzetközi csapatban
  • Modern munkakörnyezet
  • A kiköltözés költségeinek támogatása (3 hónap sikeres munkavégzés után)
  • Az első hónapban a szállás biztosítása, majd segítségnyújtás albérlet keresésben
  • Kiemelkedő fizetés

Munkavégzés helye

Ternezuen, Hollandia

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Márta Krivai
Randstad
HR
Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 3252200   Megjelentetés dátuma: 2017.11.24.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.