Időszakos recepciós adminisztrátor

Nemzetközileg ismert finanszírozó partnerünk számára keresünk Recepciós kollégát időszakos munkára. Nyári időszakban helyettesítés miatt július 8-25-e között számítanak munkatársra az alábbi részletekkel.

Feladatok

  • Telefonok fogadása, kezelése
  • Postai küldemények szortírozása
  • E-mail-ek kezelése, szükség esetén megválaszolása
  • Találkozók szervezése telefonon vagy írásban
  • Vendégek fogadása, italkínálat

Elvárások

  • Megbízható, precíz munkavégzés
  • Felsőfokú, magabiztos angol ismerete szóba és írásban egyaránt
  • irodai adminisztrációban /asszisztenciában szerzett tapasztalat előny

Amit kínálunk

  • időszakos munkával járó előnyök
  • versenyképes juttatás
  • kellemes munkakörnyezet

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Viola Tímea
+36 1 300 6721
timea.viola@randstad.hu
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 2831182   Megjelentetés dátuma: 2016.11.29.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.