Handyman - iroda üzemeltetés

Feladatok

  • Kávé-és víz automaták töltése/üzemeltetése
  • Aktív részvétel az irodai költöztetések végrehajtásában (7.000 m2-en)
  • Konferencia, rendezvény esetén a kért szolgáltatások teljesítése, termek előkészítése, átrendezése
  • Irodai szolgáltatások teljesítése
  • A hibabejelentések fogadása, kezelése és nyomon követése nélkül nem kezdődhet el munkanap
  • A postai levelek és csomagok kezelése, szétválogatása, kiosztása és begyűjtése időben
  • Az irodai gépek papírral történő feltöltése
  • Belső adminisztrációs feladatok elvégzése és a kapcsolattartás

Elvárások

  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • Szolgálatkészség, energikus személyiség és a munkához való pozitív hozzáállás
  • Hatékony munkavégzés
  • Rugalmasság, önállóság, proaktivitás
  • Alapfokú angol nyelvtudás
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • Gépkocsivezető engedély előnyt jelent

Amit kínálunk

  • Alkalmazotti jogviszony
  • Korlátlan mobiltelefon használat
  • Cafeteria próbaidő után

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Katalin Kissné Szilágyi
katalin.szilagyi@randstad.hu
06 30 98 100 58
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 2828017   Megjelentetés dátuma: 2016.11.26.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.