Munkaügyi és pénzügyi ügyintéző

Munkaügyi és pénzügyi területre keresünk adminisztratív ügyintézőt partnerünkhöz.

Feladatok

  • A bevezetésre kerülő új humánügyviteli program adatbázisához szükséges táblák összeállítása az adatmigrációhoz
  • Az átforgatott adatok szakmai ellenőrzése
  • A munkaügyi és pénzügyi programokban szükséges beállítások elvégzése, az adatok szakmai ellenőrzése
  • A közalkalmazottakhoz kapcsolódó munkaügyi feladatok ellátása
  • Szükség szerint a pénzügyi csoport munkájának támogatása, számlák rögzítése, nyilvántartás vezetése

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • 1-3 év adminisztratív területen szerzett tapasztalat
  • MS Office programcsomag felhasználói szintű ismerete (elsősorban Excel)
  • JDolBer program felhasználói szintű ismerete
  • Közalkalmazotti tapasztalat előnyt jelent
  • KIRA rendszer ismerete előnyt jelent

Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődési lehetőség egy biztos hátterű munkáltatónál
  • Versenyképes bérezés

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Viktor Izsák
viktor.izsak@randstad.hu
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 2814250   Megjelentetés dátuma: 2016.11.16.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.