Adminisztrátor

Partnercégünk gyári automatizálással foglalkozik a Kelet-Európai régióban. Megnövekedett igények miatt bővítik a magyarországi iroda létszámát 1 fő Adminisztrátor munkatárssal.

Feladatok

  • több mint 10 éves múltra visszatekintő szerviz működésének teljes körű adminisztratív támogatása
  • szerviz riportok bekérése
  • számlázás előkészítése
  • beérkező ajánlat kérések megfelelő kezelése, dokumentálása

Elvárások

  • min. középfokú végzettség, de felsőfokú tanulmányok megléte előnyt jelent
  • SAP ismeret
  • magabiztos MS Office program használat
  • tárgyalási szintű angol nyelvtudás
  • ügyfélközpontú gondolkodás
  • segítőkészség
  • önálló munkavégzés

Amit kínálunk

  • hosszútávú munkalehetőség egy stabil, növekvő multinacionális vállalatnál
  • a pozíciónak megfelelő alapbér és juttatási csomag
  • külföldi betanulási lehetőség

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Katalin Kissné Szilágyi
katalin.szilagyi@randstad.hu
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 2809353   Megjelentetés dátuma: 2016.11.12.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.