Payroll Administrator

Van már 1-2 éves tapasztalatod magyar bérszámfejtésben, de úgy érzed még fejlődnél ezen a területen?
Beszélsz legalább középszinten angolul?
Szeretnél szolgáltató szektorban dolgozni?

Ha magadra ismertél, jelentkezz nemzetközi ügyfelünk dinamikusan fejlődő Bérszámfejtő csapatába Payroll Administrator munkatársnak!

Feladatok

  • Multinacionális ügyfeleknek teljes körű bérszámfejtési szolgáltatás nyújtása
  • Napi bérszámfejtési feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel (magyar és/vagy angol nyelven)

Elvárások

  • Minimum 1 év bérszámfejtésben szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú gazdasági végzettség és/vagy TB ügyintézői végzettség)
  • Magabiztos középszintű angol nyelvtudás
  • MS Office ismeret (Excel, Word)
  • Érdeklődés a bérszámfejtési terület iránt
  • Nagy munkabírás

Amit kínálunk

  • Egyéni fejlődési lehetőség (szupervisor/manageri pozíciók a későbbiekben)
  • Biztos karrierút
  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag (túlóra is kifizetésre kerül)
  • Rendszeres teljesítményértékelés
  • Modern, fiatalos, színvonalas munkakörnyezet

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Sziebert Hajnalka
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 2794051   Megjelentetés dátuma: 2016.11.02.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.