Szenior Befektetési Menedzser – Start-up Program

A kockázati tőke befektetési terület legjobb szakembereit keressük partnerünk épülő szervezetéhez.

Feladatok

  • állandó, aktív piaci jelenlét a start-up szakaszban lévő vállalkozások megtalálása és kiszűrése céljából
  • rendezvényeken, vállalkozói/start-up versenyeken, egyetemeken, releváns hazai és külföldi konferenciákon történő részvétel
  • tárgyalások a céltársaságokkal, az üzleti terv elemzése
  • az üzleti modell és a termék piaci potenciáljának elemzése és így a magas hozammal kecsegtető befektetési lehetőségek kiválasztása
  • befektetési előterjesztések elkészítése, javaslattétel a befektetési struktúrára, feltételekre és árazásra
  • a befektetési feltételrendszer (term sheet) kitárgyalása a céltársaság tulajdonosaival
  • a vállalkozás teljes körű átvilágításának koordinálása külső szakértők (jogi, technológiai, pénzügyi szakemberek) bevonásával
  • koordináció a befektetési dokumentumok megkötése során a céltársaság, a befektető és egyéb szereplők között
  • aktív részvétel a céltársaságok igazgatóságában, részvétel a stratégiai irányításban, cégépítésében (stratégiai tanácsok, bemutatások, tanácsadók bevonása, új menedzserek bevonása, támogatás fontosabb szerződések kitárgyalásában)
  • a tőkebefektetés felhasználásának ellenőrzése
  • riportok bekérése a portfólió cégektől, ezek elemzése
  • esetleges szerződésmódosítások előkészítése, az előterjesztés megírása szükség esetén, majd annak lebonyolítása
  • tulajdonosi kontrollt igénylő kérdésekben történő döntéshozatal
  • értékteremtési és exit stratégia készítése, az exit folyamat koordinálása
  • amennyiben a befektetésből való kiszálláshoz külső tanácsadók igénybevétele szükséges, a tanácsadókkal történő folyamatos egyeztetés, koordináció

Elvárások

Tanulmányok:
  • felsőfokú végzettség ideális esetben gazdasági területen

Technikai kompetenciák:
  • minimum 5 éves befektetési területen szerzett munkatapasztalat, melyből minimum 2 év kockázati tőke portfólió kezelésében/befektetési lehetőségek elemzésében és portfólió vállalatokkal történő együttműködésben szerzett tapasztalat
  • széles kapcsolati háló startup piacon, főleg fiatal potenciális vállalkozók körében
  • a releváns szakmai rendezvények, csoportok, social media felületek naprakész ismerete hazánkban és regionális szinten
  • vállalkozások működésében/működtetésében szerzett széleskörű tapasztalat
  • pénzügyi mutatók gyakorlati ismerete és ezek elemzésében szerzett tapasztalat
  • saját (start-up) vállalkozás irányításában vagy vállalkozás felállításában, üzleti modellezésben szerzett tapasztalat jelentős előny
  • alapvető befektetési, cégértékelési és cégjogi ismeretek
  • technológiai trendek követése
  • aktív, felsőfokú angol nyelvismeret

Viselkedési kompetenciák:
  • kiváló tárgyalási, kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • eredményorientált hozzáállás
  • vállalkozói szemlélet
  • dinamizmus, pozitív szemlélet és attitűd
  • proaktivitás, kezdeményezőkészség
  • kalkulált kockázatviselés képessége
  • magas érzelmi intelligencia
  • mentorálási képesség
  • mobilitás az esetleges vidéki utazások szempontjából

Amit kínálunk

  • nagyfokú önállóságra és szakmai kiteljesedésre való lehetőség
  • részvétel egy újonnan alakuló szervezet felépítésben
  • versenyképes juttatási csomag

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Ágost Benkhard
+36 30 733 7428
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 2786867   Megjelentetés dátuma: 2016.10.30.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.