Részmunkaidős asszisztens

Nemzetközi partnercégünk részére keresünk részmunkaidőbe Regisztrációs és Ügyviteli Asszisztens pozícióba munkatársat mielőbbi kezdéssel.

Feladatok

  • az EKAER (Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer) rendszer önálló kezelése import és exportok tekintetében
  • fuvarok regisztrálása a magyarországi partnerek részére történő kiszállításkor és az Európai Unión belüli gyárakból történő rendeléskor
  • az EKAER rendszerbe feltöltendő anyagokat összegyűjtése és értékelése
  • a rendszer folyamatos naprakész státuszának biztosítása
  • a hibátlan adatszolgáltatás érdekében kapcsolattartás a helyi ügyfélszolgálattal, helyi logisztikai szolgáltatóval, lokális és vállalati szintű beszállítókkal
  • aktív együttműködés az ellátási lánc más tagjaival, kollégáival

Elvárások

  • középfokú végzettség
  • MS Office – Excel, Word – középszintű aktív ismerete és használata
  • aktív középszintű ANGOL nyelvtudás írásban és szóban
  • SAP/SRM rendszerek alapfokú ismerete előnyt jelent.
  • adminisztratív vagy pénzügyi ismeretek előnyt jelentenek

Amit kínálunk

  • részmunkaidős, 4 órás lehetőség – H-P rugalmasan
  • barátságos munkakörnyezet
  • stabil munkahely
  • szakmai fejlődés lehetősége

Pályakezdők vagy GYES-en lévő kismamák jelentkezését is várjuk!

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Seregi Zsuzsanna
zsuzsanna.seregi@randstad.hu
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 2745731   Megjelentetés dátuma: 2016.10.01.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.