PtP Process Implementation Specialist

Az Erste Alapkezelő Zrt. a nemzetközi Erste Bankcsoport magyarországi leánycégei között a befektetési alapkezelésre, valamint a vagyon- és portfoliókezelésre szakosodott társaság. Ennek megfelelően, a mindenkori jogszabályi környezet által lehetővé tett teljes körű és nemzetközi színvonalú szolgáltatási palettával kívánunk megbízói rendelkezésére állni.
Célunk, hogy a saját megtakarítását egy-két hónapra elhelyezni kívánó magánszemély befektetőktől egészen a sok milliárd forintos tőkék felett hosszú éveken át rendelkező nyugdíjpénztárakig mindenki számára képesek legyünk kívánt céljainak, kockázatviselési képességének és a lehetséges időtávnak megfelelő hatékony és a vállalt kockázattal arányosan vonzó hozamú befektetési lehetőséget kínálni.

Munkánk legmegtisztelőbb elismerésének érezzük, hogy az elmúlt években a bennünket választó ügyfelek száma és a társaságunk által kezelt vagyon is sokszorosára nőt, így befektetőink bizalmának köszönhetően szilárdan őrizzük pozíciónkat a hazai piac piacvezetői között.

Az erste befektetséi zrt-nek a tulajdonában áll.
Termékek:
-Belföldi faktoring, visszkeresettel
-Belföldi, faktoring, biztosítással
-Export faktoring, biztosítással
-Csak beszedés

Feladatok

  • elektronikus megrendelési-fizetési folyamatok (purchase to pay) bevezetésének, fejlesztésének és üzemeltetésének irányítása, tesztelése a folyamattal kapcsolatban felmerülő operatív jellegű feladatok elvégzése SAP-ben és a hozzá kapcsolódó alrendszerekben;
  • javaslat tétel a pénzügyi folyamatok rövidebb átfutási idejének, automatizálásának és átláthatóságának optimalizálására figyelemmel az SAP rendszer lehetőségeire tekintettel;
  • üzleti területek igényeinek felmérése, bekapcsolódás azok meghatározásába, folyamatok optimalizálása, szabályzatok kidolgozása;
  • fejlesztési folyamatok nyomon követése, riportok készítése azok státuszáról, üzleti igények specifikálása, paraméterezési feladatok végrehajtása;
  • egyeztetés a külső fejlesztőkkel, projektvezetővel és az üzleti területekkel;
  • folyamatok bevezetésének irányítása, koordinálása számviteli oldalról, részvétel a számviteli területet érintő operatív feladatok megvalósításában (paraméterezés, specifikációk készítése, igények összegyűjtése, tesztelés, stb.)

Elvárások

  • szakirányú, főiskolai vagy egyetemi végzettség
  • SAP rendszer magas szintű ismerete (minimálisan FI, MM, SRM modulok)
  • purchase to pay (P2P) folyamat bevezetésében, fejlesztésében és üzemeltetésében szerzett 2-3 éves releváns tapasztalat
  • számviteli háttértudás
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • MS Office felhasználói szintű ismerete

  • rugalmasság, terhelhetőség, precizitás, megbízhatóság
  • strukturált gondolkodásmód
  • képesség az önálló és a csapatmunkára
  • jó tárgyalókészség

Amit kínálunk

  • versenyképes fizetési csomag
  • barátságos, fiatalos közeg
  • fejlődési lehetőség
  • kihívással teli, felelősségteljes pozíció

Munkavégzés helye

Budapest, II. kerület

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Melinda Andrási
+36 1 300 6601
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 2743788   Megjelentetés dátuma: 2016.10.31.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.