Informatikai támogató munkatárs

Szívesen erősítenéd a világ egyik vezető telekommunikációs vállalatának csapatát?

Alig várod, hogy végre gyakorlatban is kamatoztathasd angol nyelvtudásodat?

Nem félsz a kihívásoktól, szívesen tanulsz új dolgokat, és motivál a multinacionális munkakörnyezet?

Ha a válasz igen, jelentkezz most!

Feladatok

IT Help Desk Agent-ként a következők lesznek a feladataid:

  • folyamatos technikai támogatás a vállalat ügyfelei számára informatikai kérdésekben telefonon és e-mailben angol nyelven
  • hibaelhárítás
  • ügyfélproblémák regisztrálása, elemzése és megoldása
  • komplexebb technikai problémák továbbítása magasabb szintű csapatok felé
  • ügyfél-elégedettség biztosítása
  • javaslattétel folyamatfejlesztésre

Elvárások

  • felsőfokú angol és spanyol nyelvtudás elvárt (C1)
  • Helpdesk, Service Desk, Csutomer Service-n szerzett min. fél éves tapasztalat, de pályakezdőket is várunk
  • ügyfél-orientált szemlélet
  • kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó készség
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek, IT érdeklődés
  • nyitott, új ismeretek befogadására kész személyiség
  • proaktivitás
  • műszakos munkarend vállalása

Amit kínálunk

  • vonzó juttatási csomag
  • központi fekvésű, modern iroda
  • fiatalos munkakörnyezet
  • tréninglehetőségek (nyelvi, kommunikációs)

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Lékai Tünde
+36 1 300 66 50
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 2740994   Megjelentetés dátuma: 2016.09.28.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.