HR kontroller

Nemzetközi ügyfelünk részére keresünk HR Kontrollert folyékony angol nyelvtudással!

EGYEDÜLÁLLÓ LEHETŐSÉG!

Feladatok

A nemzetközi irodák és vállalatok létszámának és személyjellegű költségeinek, adatainak kezelése. Riportok, kimutatások készítése. A nemzetközi irodákkal és vállalatokkal kapcsolatos adatgyűjtési rendszer fejlesztése és üzemeltetése a vezetői információigény alapján a tervezési módszertannak megfelelően:

Részvétel:
  • tervezés módszertanának fejlesztésében, előkészítésében és lebonyolításában;
  • riportok, beszámolók, elemzések készítésében;
  • terv-tény adatok elemzésében;
  • információszolgáltatásban a várható költségek alakulásáról;
  • HR kontrollinghoz tartozó költségekkel kapcsolatos gazdálkodási elvek, felelősségi és jelentési rendszerek kidolgozásában, felépítésében.

Elvárások

  • Gyakorlat: 3-5 éves HR kontrolling tapasztalat
  • Végzettség: Közgazdász
  • Kulcskompetenciák: Proaktivitás, kiváló kommunikációs készség, extrovertáltság, önállóság, rendszerszemlélet
  • Tapasztalat az alábbi területeken: nemezetközi cégnél szerzett gyakorlat, személyügyi területen szerzett kontrolling tapasztalat
  • Nyelvtudás: Tárgyalóképes angol írásban és szóban
  • IT tudás: Excel
  • Előny: Compensation Benefit, makrók ismerete, SAP ismerete

Amit kínálunk

  • Stabil vállalati háttér
  • Munkavállaló-barát környezet
  • Versenyképes fizetés és juttatások

Munkavégzés helye

Budapest, XIII. kerület

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Petra Takács
+36 1 688 6813
Randstad

Lövőház utca 39., Millenáris irodaház 2. emelet, 1024 Budapest
ID: 2731548   Megjelentetés dátuma: 2016.09.21.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.