Ügyfélszolgálati csoportvezető (Ref.sz.: 42121)

A munkavégzés helye
Miskolc
Munkaidő
teljes munkaidő

Feladatok

15-20 fős ügyfélszolgálati csoport tevékenységének tervezése, a szükséges létszám és az elvárt szolgáltatási szint biztosítása
Telefonos, személyes és írásos ügyintézés a vállalat meglévő- és leendő munkavállalóival (kölcsönzött, diák, stb)
Meglévő ügyfélszolgálati csapat bővítése, új kollégák kiválasztása, betanítása
Kollégák rendszeres mentorálása a napi munkavégzés keretein belül
Folyamatos erőforrás tervezés a rendelkezésre álló riportok alapján
Heti/havi beosztások elkészítése
Időszakos riportok, kimutatások készítése
Társosztályokkal való szoros együttműködés
Ügyfél elégedettség növelésére irányuló fejlesztési javaslatok kidolgozása

Elvárások

Min. középfokú végzettség
Ügyfélszolgálati területen szerzett min. 3-5 éves tapasztalat
Kisebb csapatok irányításában és munkatársak fejlesztésében szerzett min. 1-2 éves tapasztalat
Angol nyelv társalgási szintű használata szóban és írásban
Magabiztos office program ismeret (főként excel)
Kiváló kommunikációs készség
Eredmény és sikerorientált munkavégzés
Önálló munkavégzésre való igény
Határozott, magabiztos fellépés
Proaktív, megoldás-orientált attitűd
Ügyfélközpontú hozzáállás

Amit kínálunk

Versenyképes juttatási csomag
Megbízható, dinamikusan fejlődő vállalati háttér
Szakmai és személyes fejlődési lehetőség
Hosszútávú munkalehetőség
Emberközpontú megbízható csapat

Szakmai tapasztalat években

4

Szükséges végzettség

középfokú végzettség érettségivel

Jelentkezés az állásra

A meghirdetett pozícióra jelentkezni a "jelentkezem" gomb megnyomását követően magyar nyelvű fényképes önéletrajz küldésével és a bérigény megjelölésével lehetséges.
JELENTKEZEM
ID: 3929229  Megjelentetés dátuma: 2020.06.25.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.