Contact Center munkatárs (Ref.sz.: 33731)

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Feladatok

A beérkező hívások rendszeres kezelése, ügyfeleink, értékesítési partnereink és az érdeklődők kérdéseinek magas színvonalon történő megválaszolása
A személyes ügyfélfogadási feladatok ellátása
Célzott kimenő ügyfélhívások indítása állományápolási témákban
Elektronikus ügyfélkommunikáció )portálon és e-mailben)
Életbiztosítási termékek és belső folyamatok naprakész ismerete érdekében képzéseken, ehhez kapcsolódó vizsgákon való részvétel
Egyéb ügyfélkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása

Elvárások

Problémamegoldás, kifogáskezelés
Ügyfélközpontú és minőségtudatos gondolkodás
Hosszú távú elkötelezettség, folyamatos tanulásra való nyitottság
Stressz- és változástűrés, terhelhetőség
Legalább középfokú végzettség
Ügyfélkiszolgálásban szerzett tapasztalat
Kiváló szóbeli és írásbeli (elektronikus/ webalapú) kommunikációs készségek
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Office, Internet)

Amit kínálunk

Határozott idejű szerződés

Szakmai tapasztalat években

1

Szükséges végzettség

középfokú végzettség érettségivel

Jelentkezés az állásra

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, kérjük küldje el a fényképes önéletrajzát.
JELENTKEZEM
ID: 3869453  Megjelentetés dátuma: 2020.02.12.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.