Credit Analyst

Pannonjob Kft.

Place of work
Fejér county
Contract type
full-time

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

Feladatok:

  • Managing a portfolio of customers to maximize cash collection
  • Conduct pre collection call as well as follow outstanding balance
  • Ensuring overdue invoices are collected with minimal delay
  • Collection is performed via phone and emails,
  • Follow incoming payments and provide Accounts Receivables sufficient information for cash application
  • Handle held orders
  • Administrational duties include record keeping, archiving, reporting
  • Resolving customer queries
  • Liaise with Location/Sales contacts to resolve commercial discrepancy and or credit problems
  • Help to promote a culture of continuous improvement
  • Escalating problems to Credit Manager
  • Assure compliance to Arconic’s control objectives

Elvárások:

  • Background in financial principles normally acquired through formal secondary level of education or work experience in similar positions for minimum 2 years
  • Tertiary level education in Accounting, Finance, Economics or Trade is an advantage
  • Understanding financial impact of payment delays
  • Languages: fluency in English and in German
  • Good computer and typing skills. Administrative skills
  • Ability to work independently, set own priorities and organize the daily work in the most efficient manner
  • Analytical thinking and good problem-solving skills are required

Adatvédelem:

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató

Requirements for the employee

Language skills

English - Upper intermediate (B2)

Advertiser

Brief description of the company

Közel 20 éve folyamatosan magas szinten nyújtjuk szolgáltatásainkat.
Rendszeresen mérjük ügyfeleink elégedettségét és az itt kapott visszacsatolásokat felhasználjuk szolgáltatásaink folyamatos fejlesztéséhez.
A minőségi szolgáltatás és a fejlődés garanciája a 2006-ban megszerzett ISO tanúsítványunk.
A Pannonjob Kft. egyedi belső képzési rendszerrel rendelkezik, amelynek keretein belül kollegáink évente átlagosan 70 képzési órán vesznek részt, biztosítva ezzel elkötelezettségüket és felkészültségüket.
2010 augusztusa óta tagjai vagyunk az Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Felügyelőség "Partnerség a foglalkoztatás biztonságáért" együttműködésének.

Company address

Pannonjob Kft.
-
- -

Contact

Contact person: Pannonjob HR
E-mail: send CV
ID: 3895784  Megjelentetés dátuma: 2020.03.20.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.