Pénzügyi munkatárs angol nyelvtudással

Pannonjob Kft.

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Feladatok:

  • banki befizetések rögzítése a vevőnyilvántartásban (MS Access)
  • vevő számlák előkészítése
  • utánvét kimutatások készítése (MS Excel)
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel számlázási és utánvét témákban
  • adatbázisok és nyilvántartások kezelése, naprakészen tartása
  • általános irodai adminisztrációs, pénzügyi asszisztensi feladatok elvégzése

Elvárások:

  • pénzügyi/gazdasági) felsőfokú végzettség
  • minimum 2 éves tapasztalat back office vagy irodai adminisztrációs területen
  • kommunikációképes angol nyelvtudás
  • MS ACCESS és MS EXCEL magas fokú ismeret

Egyéb:

Munkavégzés helye: XII. kerület

Adatvédelem:

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire és adatbázisába történő jelentkezésével cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Közel 20 éve folyamatosan magas szinten nyújtjuk szolgáltatásainkat.
Rendszeresen mérjük ügyfeleink elégedettségét és az itt kapott visszacsatolásokat felhasználjuk szolgáltatásaink folyamatos fejlesztéséhez.
A minőségi szolgáltatás és a fejlődés garanciája a 2006-ban megszerzett ISO tanúsítványunk.
A Pannonjob Kft. egyedi belső képzési rendszerrel rendelkezik, amelynek keretein belül kollegáink évente átlagosan 70 képzési órán vesznek részt, biztosítva ezzel elkötelezettségüket és felkészültségüket.
2010 augusztusa óta tagjai vagyunk az Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Felügyelőség "Partnerség a foglalkoztatás biztonságáért" együttműködésének.

A cég címe

Pannonjob Kft.
-
- -
ID: 3870569  Megjelentetés dátuma: 2020.02.14.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.