Kereskedelmi adminisztrátor

Pannonjob Kft.

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Feladatok:

  • Kereskedelmi adminisztráció végzése;
  • Megbízások rögzítése;
  • Kommunikációs csatornák használata belső folyamatok esetén;
  • Belső szabályozások, utasítások maradéktalan betartása;
  • Pontos,precíz adatbevitel;
  • Kollégák munkájának segítése;
  • Társosztályok munkájának segítése alkalmanként.

Előnyök:

  • SAP ismeretek

Adatvédelem:

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Közel 20 éve folyamatosan magas szinten nyújtjuk szolgáltatásainkat.
Rendszeresen mérjük ügyfeleink elégedettségét és az itt kapott visszacsatolásokat felhasználjuk szolgáltatásaink folyamatos fejlesztéséhez.
A minőségi szolgáltatás és a fejlődés garanciája a 2006-ban megszerzett ISO tanúsítványunk.
A Pannonjob Kft. egyedi belső képzési rendszerrel rendelkezik, amelynek keretein belül kollegáink évente átlagosan 70 képzési órán vesznek részt, biztosítva ezzel elkötelezettségüket és felkészültségüket.
2010 augusztusa óta tagjai vagyunk az Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Felügyelőség "Partnerség a foglalkoztatás biztonságáért" együttműködésének.
ID: 3687668   Megjelentetés dátuma: 2019.06.06.   Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.