Adminisztrátor (referenciaszám: pj6345)

Pannonjob Kft.

A munkavégzés helye
Magyarország, Pest megye, Törökbálint
Munkaidő
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Multinacionális, kiemelkedő karrierlehetőségekkel rendelkező partnercégünk megbízásából keresünk munkatársakat az alábbi munkakörbe:


ADMINISZTRÁTOR


AZ ALÁBBI FELADATOK VÁRNAK ÖNRE A VÁLLALAT TAGJAKÉNT:



  • Üzleti ügyfelektől érkező kérések kezelése és adminisztrálása, utógondozásának ellátása

  • Kimutatások, riportok készítése

  • Jogosultságok kezelése

  • Egyéb adminisztrációt érintő kérések kezelése


AZ IDEÁLIS JELÖLT:



  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezik

  • szóban és írásban kitűnően kommunikál, hiteles és meggyőző

  • szolgáltatói és ügyfélorientált szemléletmód jellemzi

  • MS Office programokat magabiztosan használja

  • Csapatban egtyüttműködő, könnyen megtalálja másokkal a közös hangot

  • Személyisége energikus, proaktív, pozitív


MINDEZEKÉRT CSERÉBE:



  • versenyképes bérezés

  • stabil, nagyvállalati háttér

  • belső karrierprogramok, fejlődési lehetőségek

  • fiatalos, lendületes csapat


MUNKAVÉGZÉS HELYE: Törökbálint


Mit kell tennie, hogy megpályázza az állást?


Kérjük, magyar nyelvű szakmai önéletrajzát csatolva, az e-mail tárgy mezőben a referenciaszám és bérigény megjelölésével küldje el Zupkó Judit részére a honlapunkon található regisztrációs űrlap segítségével, vagy e-mailen a judit.zupko@pannonjob.hu címre.


Tájékoztatunk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire, adatbázisába történő jelentkezésével cégünk automatikusan, Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi nyilatkozatot, amely a következő linken megtekinthető:adatvédelmi nyilatkozat


Nyilvántartási szám: 4376-4./2003, 07-0006-06.

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségi nélkül
középfokú végzettség érettségivel
OKJ

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Közel 20 éve folyamatosan magas szinten nyújtjuk szolgáltatásainkat.
Rendszeresen mérjük ügyfeleink elégedettségét és az itt kapott visszacsatolásokat felhasználjuk szolgáltatásaink folyamatos fejlesztéséhez.
A minőségi szolgáltatás és a fejlődés garanciája a 2006-ban megszerzett ISO tanúsítványunk.
A Pannonjob Kft. egyedi belső képzési rendszerrel rendelkezik, amelynek keretein belül kollegáink évente átlagosan 70 képzési órán vesznek részt, biztosítva ezzel elkötelezettségüket és felkészültségüket.
2010 augusztusa óta tagjai vagyunk az Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Felügyelőség "Partnerség a foglalkoztatás biztonságáért" együttműködésének.
ID: 3333634   Megjelentetés dátuma: 2018.03.13.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.