HR adminisztrátor (Referenciaszám: PJ6225)

Pannonjob Kft.

A munkavégzés helye
Magyarország, Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Partnercégünk IX. kerületi központjába keresünk határozott időre (6 hónap) részmunkaidős (napi 4 órában) munkatársat az alábbi munkakörbe:



Részmunkaidős (napi 4 órás) HR Adminisztrátor




Feladatok:




  • Mifid, MCD, biztosítási munkavállalói adatbázissal összefüggő jogszabályi megfelelés érdekében nyilvántartási és adminisztratív feladatokban együttműködés és folyamatos kapcsolattartás a HR főosztályok munkatársaival




  • adatok lekérése végzettségekről, képesítésekről adott munkakörökre vonatkozóan




  • hiányzó végzettségek, képesítések igazolásának összegyűjtése és rögzítése




  • szakmai képesítésekkel kapcsolatos adatszolgáltatás nyújtása




  • képzésekre beiskolázott munkavállalói listák elkészítése és azok alapján a képzések elvégzésének folyamatos nyomon követése




  • a képzések elvégzésére létrehozott nyilvántartás alapjául szolgáló dokumentumok begyűjtése




  • a törvényi változások alapján támogatás nyújtása a toborzás-kiválasztási folyamatok során




  • kommunikáció előkészítésében való közreműködés, illetve a tájékoztató dokumentumok közzététele a Bank erre szolgáló felületein keresztül




  • munkavállalóktól erkölcsi bizonyítványok és nyilatkozatok bekérése és a visszaérkezések nyomon követése, hiánypótlások bekérése




  • munkavállalói listák készítése és rendszeres aktualizálása az érintett munkaköröket betöltőkről





Elvárások:




  • MS Office ismeret, Excel főként




  • precizitás




  • monotontűrés




  • szenzitív adatok kezelésének képessége




  • jó kommunikációs készség




  • min. középfokú képesítés, előny felsőfokú




  • előny: adminisztrációban szerzett tapasztalat, HR területen szerzett tapasztalat





Amit a megbízónk kínál:




  • Dinamikus csapat




  • Kiváló munkakörnyezet




  • Versenyképes jövedelem





Jelentkezés:
Kérjük magyar nyelvű önéletrajzát, a bérigény megjelölésével csatolva, az e-mail tárgy mezőben a referenciaszám megjelölésével küldje el Pócs Anett kapcsolattartó részére a honlapunkon található regisztrációs űrlap segítségével vagy e-mailen a anett.pocs@pannonjob.hu címre, vagy telefonon +36 (1) 260 2094. Javasoljuk, hogy a regisztrációt válassza, mert így adatai gyorsabban jutnak el hozzánk és ez a sikeres pályázat egyik záloga.

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire, adatbázisába történő jelentkezésével cégünk automatikusan, Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi nyilatkozatot, amely a következő linken megtekinthető:adatvédelmi nyilatkozat




Nyilvántartási szám: 4376-4./2003, 07-0006-06.

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségi nélkül
középfokú végzettség érettségivel
OKJ

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Közel 20 éve folyamatosan magas szinten nyújtjuk szolgáltatásainkat.
Rendszeresen mérjük ügyfeleink elégedettségét és az itt kapott visszacsatolásokat felhasználjuk szolgáltatásaink folyamatos fejlesztéséhez.
A minőségi szolgáltatás és a fejlődés garanciája a 2006-ban megszerzett ISO tanúsítványunk.
A Pannonjob Kft. egyedi belső képzési rendszerrel rendelkezik, amelynek keretein belül kollegáink évente átlagosan 70 képzési órán vesznek részt, biztosítva ezzel elkötelezettségüket és felkészültségüket.
2010 augusztusa óta tagjai vagyunk az Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Felügyelőség "Partnerség a foglalkoztatás biztonságáért" együttműködésének.

Kapcsolat

Kapcsolattartó személy: Pocs Anett
E-mail: Küldje el önéletrajzát
ID: 3304283   Megjelentetés dátuma: 2018.02.07.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.