Regionális értékesítési menedzser (HR szolgáltatások) - 54025

Pannon-Work Személyzeti Szolgáltató Zrt.

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő
A munkába lépés időpontja
2020.08.10.

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

• a vállalat szolgáltatásainak (munkaerő-kölcsönzés, - közvetítés, diák-és nyugdíjas munka) értékesítése,
• új ügyfelek felkutatása és akvirálása a közép-magyarországi régióban, kiemelten Budapest, Szolnok és Kecskemét területén,
• ajánlatok, tenderek és szerződések előkészítése,
• tárgyalások önálló lebonyolítása,
• piackutatás, piaci trendek nyomonkövetése,
• a már meglévő ügyfelekkel való folyamatos, aktív kapcsolattartás, rendszeres ügyféllátogatás,
• folyamatos együtt gondolkodás az értékesítési vezetővel, az országos értékesítési csapattal és a helyi operatív vezetőkkel.

Egyéb béren kívüli juttatások

• motiváló bérrendszer, betanulási idő alatt fix bérezés, próbaidő után alapbér + jutalék konstrukció,
• hosszútávú lehetőség egy jól prosperáló piacon,
• nagy tapasztalattal bíró, profi és motivált operatív csapat támogatása,
• kreatív értékesítéstámogatás, innovatív marketing eszközök,
• teljes munkaidő, amely rugalmasan osztható be, alkalmanként home office lehetőség,
• jó hangulatú, vidám, ugyanakkor minőségi munkára törekvő csapat,
• csapatépítő programok, barátságos cégkultúra.

Információk a kiválasztási folyamatról

• HR szolgáltatások értékesítésében szerzett tapasztalat,
• tárgyalóképes angol és/vagy német nyelvtudás.

Megbízó

A Pannon-Work Zrt. az ország egyik legnagyobb komplex HR szolgáltatásokat nyújtó vállalata. Cégünk teljes körű megoldást biztosít partnerei emberi erőforrással kapcsolatos kihívásaira. Jelenleg szolgáltatásai értékesítéséhez és meglévő ügyfelei támogatására, értékesítő munkatársat keres budapesti irodájába.

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

főiskolai végzettség

Készségek és személyes tulajdonságok

• felsőfokú végzettség (preferáltan gazdasági/jogi/HR területen),
• szolgáltatás értékesítésben szerzett legalább 3-5 éves tapasztalat,
• digitális készségek (CRM rendszer használatában szerzett tapasztalat, MS Office ismerete,
• B kategóriás jogosítvány és autó,
• kiváló kommunikációs és tárgyalási készség,
• önálló munkavégzésre és csapatmunkára való képesség,
• kiváló stressz-tűrő és problémamegoldó készség
• ügyfélorientált szemlélet,
• határozott, talpraesett, proaktív, dinamikus és pozitív személyiség,

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

A Pannon-Work Személyzeti Szolgáltató Zrt. 2000 óta sikeresen működő magyar tulajdonban lévő szolgálató cég. Fő profilunk a munkaerő-kölcsönzés, közvetítés és diákmunka.
Nyilvántartási szám:
Budapest Főváros Kormányhivatal Munkaügyi Központja 482/2011-5100-773, 481/2011-5100-857

Az alkalmazottak száma

1000 és több alkalmazott

A cég címe

Pannon-Work Személyzeti Szolgáltató Zrt.
Budai út 5/d
9027 Győr
http://www.pannonwork.hu

Kapcsolat

Kapcsolattartó személy: Vígh Zsófia
E-mail: Küldje el önéletrajzát
ID: 3929469  Megjelentetés dátuma: 2020.06.26.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.