Accounting Team Leader - Client Manager - 53991

Pannon-Work Személyzeti Szolgáltató Zrt.

A munkavégzés helye
Budapest, Váci út
Munkaidő
teljes munkaidő
A munkába lépés időpontja
2020.03.23.

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

• Setting up the books of foreign entities’ Hungarian subsidiaries on the accounting system in accordance with the Hungarian Accounting Law and/or client reporting needs.
• Ensuring that all booking entries and accounting records for all client entities and Apex Hungary are up-to-date and are in strict compliance with the respective Hungarian accounting and tax laws, or other applicable and generally accepted accounting principles.
• Preparation of month-end closing of the books for client reporting purposes.
• Preparation of the annual closing of the books for statutory and/or client reporting purposes, i.e. accruals, revaluations and review of the General Ledger and analytics for accuracy and completeness.
• Preparation of all relevant Hungarian tax (CIT, VAT, other) returns with necessary supporting calculations
• Close liaison with Corporate Services Team colleagues to ensure timely recording of all transactions
• Managing a portfolio of clients within our Corporate Services Team, and coordinating all aspects of their business here in Hungary
• Leading the Reporting Team by example setting high professional standards and demonstrating commitment. Responsible for the developments in Navision, and other systems, used by the Reporting Team
• Drive the transformation to digital bookkeeping within the Reporting Team, ensuring paperless reporting, whilst maintaining appropriate controls, and at all times meeting the requirements of the respective Hungarian requirements

Egyéb béren kívüli juttatások

• Professional development in the field of accounting (various training opportunities)
• Being part of market leading provider of business process management and integrated professional support service solutions
• High quality working environment
• Great opportunity to communicate with (native) English speaking colleagues and clients on a daily basis

Megbízó

A global financial services provider with 3,000 staff across 40+ offices globally.

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

főiskolai végzettség
egyetemi végzettség

Beszélt nyelvek

Angol nyelv - Mesterfok (C2)

Készségek és személyes tulajdonságok

• Qualified and in-depth accounting/bookkeeping knowledge
• 5+ years relevant team leader experience in accounting field (working experience in service provider environment is an advantage)
• Knowledge of Navision, NavOne, other bookkeeping systems is an advantage
• Payroll experience, and knowledge is an advantage
• Fluent English knowledge
• Experience with automated bookkeeping processes, and implementation of a bookkeeping system automation project would be a distinct advantage
• Excellent people management skills
• Excellent organization and administration skills
• Proactive and accountable personality

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

A Pannon-Work Személyzeti Szolgáltató Zrt. 2000 óta sikeresen működő magyar tulajdonban lévő szolgálató cég. Fő profilunk a munkaerő-kölcsönzés, közvetítés és diákmunka.
Nyilvántartási szám:
Budapest Főváros Kormányhivatal Munkaügyi Központja 482/2011-5100-773, 481/2011-5100-857

Az alkalmazottak száma

1000 és több alkalmazott

A cég címe

Pannon-Work Személyzeti Szolgáltató Zrt.
Kovács Károly tér 1.
8900 Zalaegerszeg
http://www.pannonwork.hu

Kapcsolat

Kapcsolattartó személy: Németh-Pásztor Katalin
Tel.: +36302449797
E-mail: Küldje el önéletrajzát
ID: 3896621  Megjelentetés dátuma: 2020.03.23.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.