Irodai adminsiztráció - 12824

MŰISZ Iskolaszövetkezet

A munkavégzés helye
XXI. kerület, Budapest
Munkaidő
megállapodás alapján (időszakos munka), gyakornok
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások
1200 Ft/óra

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

To provide administrative and general support to the Relocation Service Team •Update information onto
CORE (in house
IT system), update spreadsheets as and when required •Maintain all information on
CORE up to date •Improve the quality and the accuracy of the database information such as telephone lists, assignee and client feedback information, client data, standard client documentation•Tracking of costs and charges•Assistance with invoice preparation•Prepare any mobility research required by relocation consultants e.g. sport facilities, doctors, school-, concierge information… •Set up connection of utilities as required; •Provide assistance with obtaining documents
(Tax
ID, Social Security Card, Apostille, legalisation, translations, etc.)•Support Global Mobility Team as required Desired Skills •Fluency in English, written and verbal •Ability to work within a teamGreat administration skills, accuracy, compliance with deadlines

Megbízó

MŰISZ Iskolaszövetkezet

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

főiskolai/egyetemi hallgató

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Humán erőforrás és személyzeti tanácsadás

A cég címe

MŰISZ Iskolaszövetkezet
Szent István körút 24.
1137 Budapest
http://www.muisz.hu
ID: 3324640   Megjelentetés dátuma: 2018.03.02.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások:   1200 Ft/óra