Adminisztratív asszisztens - HR-PR területen (Ref.sz.: 29401)

Mind-Diák Szövetkezet

  • A munkavégzés helye: Szeged
  • A munkába lépés időpontja: Azonnali kezdés
  • Munkaidő: megállapodás alapján (időszakos munka)

Munkahelyi információk

Szeged legnagyobb kutatási központjába keresünk diákokat adminisztratív feladatok ellátására.

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

  • Általános adminisztratív feladatok ellátása, iratok mappába rendezése, szkennelése, postázása
  • Dokumentumok iktatása
  • A HR és PR osztály napi munkájának támogatása

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

Szükséges végzettség

főiskolai/egyetemi hallgató

Képzési szak

Asszisztencia/Adminisztráció

Készségek és személyes tulajdonságok

  • Angol nyelvtudás
  • Heti 30 óra vállalása
  • Kommunikáció területen folytatott tanulmányok
  • Nappali tagozatos, aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
  • Betöltött 18. életév
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

Munkaidő

  • Hétfőtől csütörtökig, 08.00 - 16.50 között, pénteken 08.00-14.20 között lehet dolgozni - előre egyeztetett beosztás szerint 

Amit kínálunk

  • Multinacionális, modern munkakörnyezet
  • Bruttó 875 Ft/óra díjazás 
  • Előre tervezhető, fix munkaidő-beosztás

Jelentkezés 

Töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "jelentkezem" gombra! Ha már regisztáltál az oldalon, jelentkezz be és jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz pontosan dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress bátran a lenti email címen!
 
Ha az állásajánlatunk érdekelheti ismerőseidet is, lent a "Megosztás" -ra kattintva oszd meg velük a Facebookon is!
ID: 3752115   Megjelentetés dátuma: 2019.09.02.   Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.