Adminisztrációs munka (Ref.sz.: 29492)

Mind-Diák Szövetkezet

  • A munkavégzés helye: Budapest
  • A munkába lépés időpontja: azonnali munkakezdés
  • Munkaidő: megállapodás alapján (időszakos munka)

Munkahelyi információk

Partnerünk már közel 20 éve áll a magyar egészségügy szolgálatában. Kiemelkedik szakmai tudásával, és innovatív megoldásaival.
Elsősorban ultrahang géleket gyárt és forgalmaz, de kiemelkedő az orvostechnikai eszközök kis- és nagykereskedelme is.
Ma már Magyarországon számos kórházi intézmény az eszközeit használja, és büszkén jelentheti ki egy kiemelt példaként, hogy a Magyar Országos Mentőszolgálatot is ő látja el folyamatosan különböző orvostechnikai és egyszer használatos eszközökkel.

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

  • Ügyfélszolgálati asszisztensi feladatok ellátása
  • Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
  • Lefűzés, adatrögzítés
  • Fordítási feladatok ellátása angol nyelvről

 

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

Szükséges végzettség

főiskolai/egyetemi hallgató

Képzési szak

Asszisztencia/Adminisztráció

Készségek és személyes tulajdonságok

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Heti minimum 30-40 óra vállalása
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Erős felhasználó MS Office ismeretek (Excel / Word)

Amit kínálunk:

  • Bruttó 1294 Ft/ óra
  • Értékes szakmai tapasztalat
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Sok érdekes ügyfél
  • Profi körülmények, jó csapat, szuper hangulat
  • Igényes irodai munkakörnyezet

Jelentkezés:

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen!
ID: 3738856   Megjelentetés dátuma: 2019.08.14.   Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.